کد خبر: ۷۱۵۳۱
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۳:۵۷

سلامتی:‌ باید منتظر اقدامات بعدی جریان حاکم بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی تصریح کرد: باید منتظر باشیم که در مراحل بعدی انتخابات نیز جریان حاکم اقدامات بعدی خود را برای جلوگیری از ورود قابل قبول اصلاح‌طلبان به مجلس هشتم به کار بندد.

محمد سلامتی، دبیر کل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با انتقاد از اظهارات محمدرضا باهنر مبنی بر ضرورت تداوم حضور جریان حاکم اصولگرا در مجلس هشتم، گفت: متاسفانه جریان حاکم جریانی دموکراتیک نیست که خیلی راحت نمی‌تواند احساس کند که مردم به او رأی خواهند داد و بر این اساس شیوه‌های غیردموکراتیک را نیز به کار می‌گیرد.

وی با اشاره به این‌که در مرحله بررسی صلاحیت‌ها بسیاری از چهره‌های اصلاح‌طلب که محبوبیت دارند و برای نظام نیز زحمت کشیده‌اند، از سوی جریان حاکم ردصلاحیت شدند، گفت: ما باید منتظر باشیم که در مراحل بعدی انتخابات نیز جریان حاکم اقداماتی از این دست انجام دهد تا مانع از ورود قابل قبول اصلاح‌طلبان به مجلس هشتم شود.

سلامتی ادامه داد: جریان حاکم متاسفانه رقابت سالم و قانونمند را در عرصه انتخابات برنمی‌تابد و به دلیل آنکه قدرت را در اختیار دارد از همه ابزارهای تحت اختیار خود در جهت کنارزدن و تخریب رقیب استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: رفتار سیاسی و انتخاباتی این جریان کاملا به لحاظ شرعی و اخلاقی مردود است و از دید ملت نیز پنهان نخواهد ماند و محکوم است. 

لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان تا پایان هفته نهایی خواهد شد

دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به وضعیت اصلاح‌طلبان در انتخابات و دیدارهایی که طی دو روز گذشته با سیدمحمد خاتمی داشته‌اند، گفت:‌ ما در تهران و همچنین در بسیاری از استان‌های کشور کاندیداهای شاخص‌مان ردصلاحیت شده‌اند و زمینه‌های رقابت در سراسر کشور حداکثر در 40 تا 50 کرسی مجلس فراهم است که در این تعداد محدود نیز رقابت منصفانه و برابری برقرار نیست.

وی افزود: با این‌همه ما در مجموع تصمیم گرفتیم با همین وضعیت در عرصه انتخابات حضور یابیم تا مردم و افکار عمومی به خوبی و روشنی دریابد که جبهه اصلاحات با پای‌بندی کامل به انقلاب و نظام تلاش دارد از طریق فعالیت‌های سیاسی و در روالی منطقی کارها را به پیش ببرد.

سلامتی همچنین با اشاره به اخباری مبنی بر لیست ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان گفت: ما با فهرست اعتمادملی، اشتراکات بسیار زیادی خواهیم داشت و تا پایان هفته جاری یا اوایل هفته آینده، فهرست انتخاباتی ائتلاف را ارائه خواهیم داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین