کد خبر: ۷۱۵۴۴۲
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷

صعود مقتدرانه وایکینگ‌ها به یک چهارم نهایی؛ ولز با یورو وداع کرد

دانمارک با شکست چهار بر صفر ولز به مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ صعود کرد و برای رقبا خط و نشان کشید.
صعود مقتدرانه وایکینگ‌ها به یک چهارم نهایی؛ ولز با یورو وداع کرد
آفتاب‌‌نیوز :

اولین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه یوهان کرایوف‌آرنا هلند بین دو تیم ولز و دانمارک برگزار شد که در نهایت تیم دانمارک با نتیجه چهار بر صفر به برتری رسید.

این ولز بود که بازی را بهتر آغاز کرد. گرث بیل روی یک شوت از راه دور اولین موقعیت جدی را روی دروازه کسپر اشمایکل خلق کرد اما به نتیجه نرسید. در ادامه دانمارکِ سفیدپوش نبض بازی را در اختیار گرفت و در همان نیمه نخست به گل رسید. کسپر دولبرگ، مهاجم ۲۳ ساله تیم کسپر هیولمند در دقیقه ۲۷ با یک شوت بسیار زیبا موفق به باز کردن دروازه دنی وارد شد تا نشان دهد جانشین به حقی برای یوسف پولسن بوده است.

در نیمه دوم بازهم دانمارک بود که به گل رسید و این بار نیز دولبرگ زننده گل بود. این بازیکن در دقیقه ۴۸ از اشتباه نکو ویلیامز در دفع توپ استفاده کرد و با شوتی محکم از داخل محوطه جریمه فاصله را ۲ برابر کرد. در ادامه تلاش‌های ولز برای کم کردن فاصله حاصلی نداشت. وایکینگ‌ها می‎توانستند به تعداد گل‌های خود هم اضافه کنند و بعد از چند فرصت‌سوزی قابل توجه در دقیقه ۸۸ به گل سوم دست پیدا کردند و البته این پایان کار نبود. مارتین بریث‌ویت در دقیقه ۹۵ گل چهارم را در حالی به ثمر رساند که ابتدا کمک داور آن را آفساید اعلام کرده بود. یواکیم ملی با یک حرکت انفرادی خوب در داخل محوطه تیر خلاص را به پیکره ولز وارد کرد.

در دقیقه ۹۱ هری ویلسون، هافبک ولز به دلیل خطای خشن از بازی اخراج شد تا دومین اخراجی ولز در این دوره از مسابقات باشد.

با این نتیجه دانمارک به عنوان اولین تیم راهی دور یک چهارم نهایی شد و ولز که دوره قبل تا نیمه‌نهایی پیش رفته بود این بار در مرحله یک هشتم نهایی با جام ملت‌های اروپا وداع کرد. حالا دانمارک باید منتظر برنده بازی چک و هلند باشد.

تیم ملی دانمارک با این ترکیب به مصاف ولز رفت: کسپر اشمایکل، سیمون کِر، آندرس کریستنسن، یانیک وسترگارد، یواکیم مائله، توماس دلینی، ینس استریگر لارسن، پیر امیل هویببرگ، میکل دمسگارد، کسپر دولبرگ و مارتین بریث‌ویت.

در سوی مقابل ولز با این نفرات وارد زمین می‌شود: دنی وارد، بن دیویس، کانر روبرتس، کریس مفام، جو رودون، جو مورل، جو آلن، دنیل جیمز، آرون رمزی، گرث بیل و کیفر مور.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین