کد خبر: ۷۱۵۴۶۲
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰

تصادف پژو در سیستان و بلوچستان/ ٧ نفر کشته شدند

قاچاق سوخت و انسان به عنوان یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در حوادث رانندگی این استان همواره موجب نگرانی مسافران و رانندگان سایر وسائل نقلیه است.
تصادف پژو در سیستان و بلوچستان/ ٧ نفر کشته شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سرپرست پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: برخورد یک دستگاه خودرو حامل اتباع بیگانه غیرمجاز با یک دستگاه پژو در مسیر زاهدان- بم 7 کشته و هفت مجروح برجا گذاشت.

سرهنگ مهدی خمر اظهار داشت: این حادثه شب گذشته در کیلومتر ۷۵ مسیر زاهدان- بم رخ داد.

وی علت بروز این حادثه را تجاوز به چپ پژو حامل اتباع بیگانه غیرمجاز عنوان کرد و افزود: مجروحان این حادثه با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان منتقل شدند.

سرپرست پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: قاچاق سوخت و انسان به عنوان یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در حوادث رانندگی این استان همواره موجب نگرانی مسافران و رانندگان سایر وسائل نقلیه است.

استان سیستان و بلوچستان به دلیل گستردگی راه‌های ارتباطی دارای ۲ قرارگاه پلیس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر) است.

این استان به دلیل همجواری با ۲ کشور افغانستان و پاکستان همواره مورد سوء استفاده قاچاقچیان و افراد سودجو قرار می گیرد که انتقال اتباع بیگانه غیرمجاز (قاچاق انسان) و جابجایی موادسوختی (قاچاق سوخت) از عمده فعالیت‌های قاچاقچیان به دور از چشم ماموران انتظامی و مرزبانی است.

این استان به علت گستردگی محورهای ارتباطی دارای ۲ قرارگاه پلیس راه در شمال(زاهدان) و جنوب (ایرانشهر ) است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین