کد خبر: ۷۱۵۵
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۸۴ - ۱۳:۵۱

ارتش آلمان آماده جنگ با تروریسم می شود

آفتاب‌‌نیوز :  "مركل " در گفت و گو روزنامه آلماني "پاساور نويه پرسه"گفت: از طريق تغيير يك قانون بايد راه براي استفاده از ارتش در مقابله با تروريسم در داخل كشور ميسر شود. 

رييس فراكسيون احزاب مسيحي در مجلس آلمان افزود: اين يك تضاد است كه ارتش اين كشور در مبارزه با تروريسم در خارج به كار گرفته شود اما اين امر در داخل كشور ممكن نباشد. "مركل" گفت: حزب سبزها در آلمان مانع مي‌شود كه" اتو شيلي" وزير كشور از ارتش در داخل استفاده و تدابير موثرتري عليه تروريسم اتخاذ نمايد.
وي افزود: در صورتيكه در انتخابات آينده، احزاب مسيحي به قدرت برسند، در يك "بانك ضد تروريسم" تمام اسناد، شواهد و اطلاعات پليس و سرويس‌هاي اطلاعاتي را جمع‌آوري خواهد كرد.
اين مقام آلماني گفت : هر فردي كه از گروههاي تروريستي حمايت و طرفداري كند بايد مجازات شود.

مركل همچنين‌خواستار تشديد مراقبت از گروههاي اسلام گرا شد وافزود: قانون مهاجرت در آلمان نيز بايد با توجه به تهديدات جديد مورد بازبيني قرار گيرد.

اين در حاليست كه "گونتر بك اشتاين" وزير داخله ايالت بايرن نيز روز جمعه در شبكه "آ.ار.د." تلويزيون آلمان بر خواسته خود براي تشديد مراقبت مساجد و سازمان‌هاي اسلامي اين كشور مجددا تاكيد و تكرار كرد: "ما بايد بدانيم كه در هر يك از مساجد اين كشور چه مي‌گذرد."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین