کد خبر: ۷۱۵۵۱۶
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
اصولگرایان در ابتدای دولت احمدی‌نژاد نیز از او تمجید می‌کردند

دفاع حدادعادل از پوششی بودن زاکانی /دولتی روی کار آمده که سخن رهبری را می‌فهمد/تصورات ما از خرداد ۷۶ فرو رویخت

حدادعادل با بیان اینکه این انتخابات نقشه سیاسی داخلی کشور را تغییر داد، گفت:‌ باید آرایش سیاسی داخل کشور بازتعریف شود و تصوراتی که ما از خرداد ۷۶ تا امروز داشتیم برای بانیان خود خرداد ۷۶ هم فروریخت و این‌روزها همه از اتفاق پیش آمده مبهوت هستند.
دفاع حدادعادل از پوششی بودن زاکانی /دولتی روی کار آمده که سخن رهبری را می‌فهمد/تصورات ما از خرداد ۷۶ فرو رویخت
آفتاب‌‌نیوز :

جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور نمایندگان منتخب مجلس خبرگان تهران، اسماعیل کوثری نماینده منتخب میان دوره ای تهران، ۲۱ عضو منتخب ششمین دوره شورای شهر و اعضای کمیته انتخاب و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شد.

غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در این نشست با بیان اینکه باید یادمان باشد در چه روزگار، فضا، تاریخ و جغرافیایی مدعی خدمتگزاری به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی هستیم، گفت: بیش و پیش از هرچیز باید شاکر درگاه خدا باشیم و امام(ره) به ما یاد داد که باید پیروزی و موفقیت را از خدا بدانیم و شکر نعمت پروردگار هم عمل به وظیفه‌مان است.

وی افزود: انتخابات ۲۸ خرداد واقعیت‌های چندلایه و متنوعی دارد که هرکدام باید در جای خود تجزیه و تحلیل شود و از همه مهمتر حضور مردمی است که ۸ سال شرایط سخت را تحمل کردند و حال باید پای صندوق های رای می‌آمدند. مردمی که رسانه های بیگانه ذهن آنها را پر کرده بودند تا بین آنها و نظام فاصله بیاندازند و بیش از ۱۰ سال است در زیر فلج کننده‌ترین تحریم‌های تاریخ قرار دارند. تحریمی که در پی آن است تا مردم را عاصی و یاغی کند و در برابر نظام قرار دهد و این آخرین راه استکبار جهانی بود که این ملت دست از انقلاب بردارد.

انتخابات ۲۸ خرداد نقشه سیاسی کشور را تغییر داد
حدادعادل با بیان اینکه این انتخابات نقشه سیاسی داخلی کشور را تغییر داد، گفت:‌ باید آرایش سیاسی داخل کشور بازتعریف شود و تصوراتی که ما از خرداد ۷۶ تا امروز داشتیم برای بانیان خود خرداد ۷۶ هم فروریخت و این‌روزها همه از اتفاق پیش آمده مبهوت هستند.

حدادعادل با بیان اینکه مدتهاست حس کرده‌ایم که کشور نیازمند یک نهاد سیاسی گسترده است که بتواند در عرصه سیاسی در کنار سایر نهادها با وظیفه انقلابی اش عمل کند، گفت: کشور ما از نظر امنیتی و نظامی و خیلی از ابعاد دیگر نهادهای مستقر موفقی دارد ولی حس میکنم از حیث داشتن یک تشکیلات سیاسی گسترده مردمی، ضعیف هستیم و این احساس از حدود سال ۹۴ در برخی دلسوزان و فعلان عرصه سیاسی شدیدتر شد و بعد از انتخابات مجلس دهم با جمعی از همین بزرگان جلسات متعددی داشتیم که در نهایت به تاسیس جمنا منجر شد. جمنا هم در سال ۹۶ با رای اکثریت اعضای مجمع عمومی از آقای رئیسی حمایت کرد که گرچه ما نتوانستیم به دلایل گوناگون موفق به پیروزی شویم ولی بیش از ۱۶ میلیون رای آیت آقای رئیسی ما را برای ادامه آن راه راغب کرد.

مجلس انقلابی یازدهم نتیجه تلاش شورای ائتلاف نیروهای انقلاب است
وی افزود: بعد انتخابات ۹۶ با آسیب‌شناسی و جرح و تعدیل در مدل جمنا، به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی رسیدیم که اولین آزمون آن انتخابات مجلس شورای اسلامی بود که با کسب ۹۰ درصد کرسی‌های مجلس توانستیم مجلسی تشکل دهیم که به فرمایش رهبر انقلاب، مجلس تراز انقلابی است. حال ممکن است در عرض ۱۴ ماه چند خطایی هم صورت بگیرد که این‌ها حداقلی است اما اگر بخواهم تنها به یک خدمت این مجلس اشاره کنم، قانون اقدام راهبردی در رفع تحریم‌های هسته‌ای است که خود این دولت اثر این قانون را در مذاکرات هسته ای مشاهده کرد و مجلس عزت کشور را نشان داد.

حدادعادل با تاکید بر اینکه گام دوم ما در انتخابات در شورای ائتلاف ۲۸ خردادماه بود و دعا می‌کردیم در این مرحله هم موفق شویم، ‌ گفت: آنچه اتفاق افتاد بیش از انتظار ما بود. موفقیت ۸۰ درصدی فهرست‌های شورای ائتلاف در انتخابات شوراهای شهر و راهیابی همه ۲۱ نامزد شورای شهر تهران از فهرست این شورا موفقیت بزرگی است که حاصل تلاش‌های اعضای شورای ائتلاف در سراسر کشور است.

رئیس شورای ائتلاف ادامه داد: میزان رای اعضای فهرست ائتلاف در تهران را با باقی فهرست‌ها مقایسه کنید. در حالی که در فهرست ما آخرین نفر یعنی کمترین رای بیش از ۲۵۰ هزار رای دارد، در برخی فهرست‌های دیگر که مدعی رقابت بودند کمتر از ۳ هزار رای را شاهد هستیم.

وی افزود: این خیلی افتخارآمیز است و جای شکر و تشکر دارد که مردم تهران به نام و عنوان شورای ائتلاف اعتماد کردند. شورای ائتلاف نامی است که می‌شناسند و به آن اعتماد دارند و باید این را قدر بدانیم.

پیام تشکر ابراهیم رئیسی از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به دیدارش با ابراهیم رئیسی در حاشیه جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی خواستم از جلسه مجمع بیرون بیایم، خدمت آقای رئیسی گفتم به چنین جلسه‌ای می‌روم و ایشان مخصوصا به من فرمودند که «سلام بنده را خدمت حاضران جلسه ابلاغ کن و از برادران و خواهرانم از طرف من تشکر کن» و من هم این سلام را منتقل می‌کنم.

برای ائتلاف و انسجام نیروهای انقلاب ده‌ها جلسه در تهران و قم برگزار کردیم
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه در این یکسال و دو ماهی که از انتخابات مجلس تا انتخابات ۲۸ خرداد گذشت با اتفاقاتی مواجه بودیم که ما را آزار داد و نگران کرد. بنده به دوستانی که عنوان دیگری را مطرح می کردند و تشکیلات دیگری را برپا کردند حرفم این بود که این عنوان موفقیتی به دست آورد که متعلق به انقلاب است و آن را حفظ کنید و همانطور که در انتخابات مجلس باهم بودیم در انتخابات بعدی هم باهم باشیم و اگر جایی از کار هم ایرادی دارید بیایید استدلال کنید و همدلی کنید و اشکالات را برطرف کنید ولی راه دیگری را درپیش نگیرید.

حدادعادل با اشاره به تلاش برای وحدت در جریان نیروهای انقلابی تصریح کرد:‌ ده‌ها جلسه برگزار کردیم و نامه نوشتیم و با بزرگانی در تهران و قم گفت‌وگو کردیم و واسطه هایی برانگیختیم ولی نشد. امیدوارم کاری که در این یک سال و چند ماه نشد از این به بعد بشود و حالا که نیروهای انقلاب اسلامی در مصدر کار در شوراهای شهر و ریاست جمهوری می‌شوند دیگر تفرقه نداشته باشیم.

وی افزود: ما در معرفی نامزدهای خبرگان هم بنایمان بر این بود که نظر جامعه مدرسین را کافی بدانیم و وقتی جامعه مدرسین برای مردم مرجع تقلید معرفی می کند معرفی کردن نامزد برای خبرگان برایمان کفایت می‌کند.

وی با بیان اینکه نباید به کسانی که در داخل خانواده انقلاب بودند و با ما اختلاف داشتند طعنه‌ای بزنیم و بدگویی کنیم و شاخ و شانه بکشیم، بیان داشت: در همین ۸-۹ ماهی که از دوستان شورای وحدت جدا بودیم و با دو تابلو وارد عرصه سیاسی شدیم، سعی کردیم به عهدمان با دوستان عمل کنیم. روز اولی که گفتیم شما راه خود را بروید و ما راه خودمان را برویم، با هم قرار گذاشتیم که هم را تخریب نکنیم و اگر چیزی هم گفته شده تصمیم تشکیلاتی نبوده است.

گواهی می‌دهم که یک وفاق و صداقت عمیق بین آقایان رئیسی و قالیباف وجود دارد
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به نقش پررنگ برخی شخصیت ها در حصول پیروزی برای جران انقلابی کشور اشاره کرده و بیان داشت: در این ماه‌های بعد شروع مجلس از خیلی از نیروها در داخل مجلس و شورای ائتلاف اخلاص دیدیم و باید از برادرم دکتر قالیباف تشکر کنم که ایشان از ماه‌ها پیش که برای ریاست جمهوری بحث داشتیم، صریحا اعلام کرد که اگرآقای رئیسی به صحنه بیاید من نخواهم آمد و ایشان به این هم عمل کردند. اگر جز این بود انتظار همکاری مجلس و دولت به تصور نمی‌آمد و الان یک وفاق و صداقت عمیق و باطنی بین آقایان رئیس و قالیباف روسای دولت و مجلس هست که بنده گواهی می‌دهم که به هیچ وجه تاکتیکی و ظاهری نیست.

حدادعادل همچنین ضمن تشکر از نقش زاکانی در پیروزی جریان انقلاب اسلامی گفت: ایشان در یک وقت بسیار خطیر وارد عرصه شدند و دفاع از حق کردند و بر عاملان وضع موجود تاختند و در یک وقت درست هم اعلام انصراف کردند و از این نترسیدند که عناوین پوششی و نمایشی به ایشان نسبت داده شود و همچنین باید از آقایان جلیلی که با فداکاری به نفع کاندیدای مقبول جبهه انقلاب کنار کشیدند و هم‌چنین آقایان رضایی و قاضی زاده هاشمی که حضورشان مفید بود تشکر کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
1
69
انشاله در پایان دوران مسئولیت ایشون شاهد نتایج این حرف شنویها خواهیم بود... و نظر جناب آقای حداد عادل را خواهیم شنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
86
شب دراز است و قلندر بيدار
کهن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
1
98
آقای حداد قبلا در مورد آقای احمدی نژاد خیلی محکم تر دفاع کرده بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
هردولتی کارش تمام میشود بد میشود
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
6
3
سلام بر همگان .انشاا...تعالی چه پیش آید.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
5
فعلا دم را عشق است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
1
5
دولتی که کارامد و سالم باشد،مورد نیاز مردم است حتی اگر اختلافاتی هم با دیگر نهادها داشته باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
11
مهم این است که دولت حرف مردم را بفهمد و بپذیرد و اجرا کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
آفرین بر تو که حقیقت را گفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
16
ببینیم دولت شماچه معجزای خواهد کرد منتها بدون برجام واف ای تی اف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
0
1
انشالله در اين دوره آب و برق و همه چيز مجاني ميشه و دلار دوباره ميشه هفت تومن.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
0
1
یک زمانی هم نه خیلی دور تمام قد پشت سر احمدی نژاد بودی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
0
0
از آخرین اکتشافات فرهنگستان علوم و ادب فارسی ، چیزی منتشر نشده ؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین