کد خبر: ۷۱۵۵۹۵
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹

تساوی سپاهان؛ فولاد صدرنشینی را به پرسپولیس هدیه داد

دیدار حساس تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل به پایان رسید و با این نتیجه پرسپولیس در صدر جدول باقی ماند.
تساوی سپاهان؛ فولاد صدرنشینی را به پرسپولیس هدیه داد
آفتاب‌‌نیوز :

حساس‌ترین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشورمان میان تیم های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان امروز (یکشنبه) از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه فولاد آره‌نا اهواز برگزار شد و در پایان این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید. تیم فولاد با این تساوی، صدرنشینی را به پرسپولیس هدیه داد.

مرتضی منصوریان به همراه جعفر مهاجر، امین زاهدی و علی ابراهیمی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

در دقیقه ۹ این بازی ارسال وحید حیدریه در محوطه جریمه به آیندا پاتوسی رسید اما او نتوانست گل تیمش را به ثمر برساند. در دقیقه ۱۶ احسان حاج صفی وارد محوطه جریمه فولاد شد اما حردانی مانع از زدن ضربه توسط او شد.

ارسال از سمت چپ روی دروازه فولاد در دقیقه ۲۲ با ضربه حسینی همراه شد ولی با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۳۸ شوت محمد محبی از سمت چپ با واکنش مرادیان تبدیل به کرنر شد.

در دقیقه ۴۳ امید نورافکن پشت محوطه جریمه پس از فریب یک بازیکن فولاد، شوت سنگینی را روانه دروازه کرد که دوباره واکنش مرادیان مانع از گلزنی سپاهانی ها شد تا نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم و در دقیقه ۵۵ ارسال توپ از روی نقطه کرنر با ضربه سر نورافکن همراه شد و در شرایطی که توپ در آستانه ورود به دروازه بود، مرادیان توپ را گرفت. در دقیقه ۶۳ محمد آبشک پس از سر توپ دیدنی ساسان انصاری را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه انصاری با سیو نیازمند همراه شد که البته داور کرنر نگرفت. پس از این صحنه کادرفنی فولاد اعتراض بسیار شدیدی به تصمیم داور داشت.

موسی کولیبالی در دقیقه ۹۱ خط دفاع را رها کرده بود و روی ارسال از سمت راست، توپ را به تیرک دروازه سپاهان زد.

جواد نکونام نفرات زیر را برای این دیدار به میدان فرستاد:

احسان مرادیان، سینا شاه‌عباسی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، صابر حردانی، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، آیاندا پاتوسی(میری)، فرشاد احمدزاده، محمدرضا عباسی(مهران درخشان مهر) و ساسان انصاری

محرم نویدکیا نیز نفرات زیر را برای ترکیب تیم سپاهان انتخاب کرد:

پیام نیازمند، ولسیانی، محمد نژاد مهدی، دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی، احسان حاج صفی(محمدرضا خلعتبری)، محمدرضا حسینی، محمد محبی(یاسین سلمانی) و سجاد شهباززاده(کی‌روش استنلی)

تیم فوتبال سپاهان با این تساوی ۴۹ امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند. فولاد نیز با ۳۵ امتیاز و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به گل گهر، در رده پنجم قرار دارد. در حال حاضر پرسپولیس نیز با ۵۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین