کد خبر: ۷۱۵۸۲
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۸۶ - ۲۱:۱۱
لاله افتخاری:

محیط كار در مجلس هفتم بستری مناسب نداشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یك عضو كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی‌ گفت: محیط كار در مجلس هفتم بستری مناسب نداشت چون برخی اقداماتی كه در مجلس ششم رخ داده بود، موجب شد پرونده كاری آن‌ها دچار آسیب شود و محیط برای كار مناسب نباشد. 

به گزارش ایسنا این نماینده مجلس شورای اسلامی‌ با اشاره به اقدامات مجلس هفتم گفت: علی‌رغم آن‌كه مجلس هفتم اكثرا اصولگرا بودند ولی اقلیتی نمی‌خواستند تا این مجلس به كار‌های خود بپردازد این عده اقلیت حتی نمی‌خواستند دولت و مجلس كار كنند ولی با این وجود در مجلس هفتم فضای آرامی‌ ایجاد شد و هیجانات بی مورد از بین رفت.
 
افتخاری با تاكید بر این‌كه « مجلس هفتم در بحث پرونده هسته‌یی اقدامات بسیار مثبتی انجام داده است» اظهار كرد: مجلس هفتم جلوی اقداماتی كه مجلس ششم انجام داده بود را با طرح سه فوریتی گرفت و این موفقیت حاصل این‌گونه اقدامات بود، به ویژه زمانی كه دولت اصولگرا بر سر كار آمد ایستادگی ملت، مجلس و دولت این پیروزی را نصیب ما كرد. 

افتخاری با اشاره به فعالیت‌های مجلس هفتم درباره امور زنان اظهار كرد: یكی از مواردی كه ما همواره از دنیا مطالبه داشتیم بحث حقوق زنان است. در مجلس ششم بحث الحاق به كنوانسیون زنان كه با قرآن و احادیث و اسلام مغایرت داشت، مطرح شد كه خوشبختانه از سوی شورای نگهبان رد شد. در مجلس هفتم ما پیش از ورود به این مساله مطالعات و تجدید نظر‌های لازم را انجام دادیم و برعكس مصوبه مجلس ششم را ارائه كردیم كه از زنان براساس دیدگاه‌های اسلامی‌ حمایت می‌شد. مصوبه‌ای كه حتی مورد حمایت بسیاری از كشور‌های اسلامی‌ قرار گرفت. 

وی افزود: وقتی ما حرف‌ها و دلایل عدم الحاق خود به كنوانسیون حقوق زنان را مطرح كردیم آن‌ها این مساله را از ما پذیرفتند و از ما خواستند تا حرف‌های خود را بیان كنیم. ما به جای آن كه مجری طرح‌های غربی‌ها و استكبار باشیم و بر یكسری معاهدات ننگین گردن نهیم، طرح‌های خود را مطرح كردیم.
 
افتخاری با اشاره به در آستانه قرار داشتن انتخابات مجلس شورای اسلامی‌ تصریح كرد: امروز مردم و افكار عمومی‌ می‌خواهند تا عملكرد مسوولان گذشته را بدانند و با بینش دقیق وارد عرصه انتخابات شوند و با اطمینان رای دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۸۶/۱۲/۰۸
0
0
درجواب خانم افتخاري بايد گفت :حرف خنده دارنزنيدكار بلدنيستيد لطف كنيد استعفادهيد همه بي لياقتي هاي مجلس هفتم از خودنمايندگان اكثريت آن بود وهست ومشكلات وناتوانيهاي خودتان رابه مجلس ششم واقليت مجلس هفتم ربط ندهيد! باشجاعت استعفا بدهيد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین