کد خبر: ۷۱۵۸۳۸
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

حزب کمونیست چین ارزشمندترین نشانش را به ۲۹ نفر اهدا کرد

نشان «اول ژوئیه»، ارزشمندترین نشان افتخار حزب کمونیست چین امروز سه شنبه برای نخستین بار به مناسبت یکصدمین سال تاسیس این حزب به ۲۹ تن اهدا شد.
حزب کمونیست چین ارزشمندترین نشانش را به ۲۹ نفر اهدا کرد
آفتاب‌‌نیوز :

شی جین پینگ رییس جمهوری چین در این مراسم گفت: دریافت کنندگان نشان اول ژوئیه، قهرمانانی از میان مردم معمولی هستند که بدون هیچ هیاهویی کار خود را با فداکاری انجام داده‌اند. عصر جدید به قهرمان نیاز دارد و بدون شک قهرمانان خود را پرورش خواهد داد. حزب کمونیست چین باید همیشه پیشتاز زمانه و تکیه‌گاه ملت باشد.

وی اظهار داشت: ظرف صد سال گذشته، نسل به نسل اعضای حزب کمونیست چین برای تحقق استقلال و آزادی ملی، ایجاد کشور ثروتمند و دارای قدرت و زندگی سعادتمندانه مردمی، یکی پس از دیگری فداکاری و تلاش کرده اند و به قهرمانی شکوهمند و اقتدار رسیده اند.

به گفته وی دریافت کنندگان نشان اول ژوییه با عزم و اعتقاد راسخ، اجرای اصول و هویت عالی مبنی بر سختکوشی و فداکاری، صداقت و خدمت به مردم را نمایان ساخته اند.

شی اظهار داشت که کمونیست های چین همواره باید مردم را در دل خود حفظ کنند و به موقعیت مردمی و اول مردم پایبند باشند و پی در پی کارهای عملی و خوبی برای مردم انجام دهند و همواره ارتباطات نزدیک خود را با مردم حفظ کنند.

وی تاکید کرد که همه اعضای حزب کمونیست چین باید روحیه سختکوشی و فداکاری را حفظ کنند و برای ایجاد دستاوردهای درخور حزب و مردم و شایسته عصر تلاش کنند.

شی جین پینگ همچنین تاکید کرد که همه رفقا در این حزب باید افراد پاک و درستکار باشند و همواره هویت سیاسی درست و فسادناپذیر خود را حفظ کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین