کد خبر: ۷۱۵۹۳۷
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

در جلسه رئیسی با ۶ کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ چه گذشت؟

رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه دوران رقابت انتخاباتی پایان یافته و دوره رفاقت و همکاری و همدلی برای مشکلات مردم آغاز شده، گفت: احساس مردم باید این باشد که همه نگاه‌های سیاسی و دیدگاه‌ها منتهی به رفع مشکلات و گره‌ها از زندگی آن‌ها می‌شود.
در جلسه رئیسی با ۶ کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ چه گذشت؟
آفتاب‌‌نیوز :

شش کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ساعتی پیش با حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی با وی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دفتر رئیس جمهور منتخب، در این دیدار صمیمانه که به دعوت سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری درباره وضعیت کشور و راه‌های حل مشکلات موجود با رئیس جمهور منتخب هم‌اندیشی و تبادل نظر کردند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، محسن مهر علیزاده، علیرضا زاکانی، عبدالناصر همتی، سعید جلیلی و محسن رضایی کاندیدا‌هایی بودند که در رقابت‌های انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری حضور داشتند و امروز با پایان یافتن رقابت‌ها، برای تبریک به رئیس جمهور منتخب و اعلام همکاری با دولت آینده، با دکتر سید ابراهیم رئیسی ملاقات کردند.

رئیس جمهور منتخب در پایان این نشست، دیدار ۲ ساعته خود با کاندیادا‌های انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را جلسه‌ای بسیار خوب توصیف کرد و گفت: دوستان در این جلسه دیدگاه‌ها و نظرات خود را مطرح و اولویت‌هایی که فکر می‌کنند دولت آینده باید در این یک ماه پیگیری نماید بیان کردند.

وی افزود: در این جلسه راهکار‌های مختلفی که برای حل مسائل کشور وجود دارد و بخشی از آن‌ها در مناظرات انتخاباتی نیز مطرح شد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. مسلماً همه دوستان دغدغه کشور، انقلاب، رفع مشکلات و گره‌گشایی از زندگی مردم را دارند که این خیلی مهم است.

رئیس جمهور منتخب با ابراز امیدواری نسبت به تداوم این نوع جلسات تأکید کرد: دوره رقابت‌های انتخاباتی پایان پذیرفته و اکنون دوره رفاقت، همدلی، همراهی و همکاری برای رفع مشکلات مردم است که یک دغدغه همگانی است.

رئیسی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله همدلی و هم‌اندیشی‌ها منحصر به این جلسه نبوده و این روش ادامه می‌یابد و مردم هم باید احساسشان این باشد که همه نگاه‌های سیاسی و دیدگاه‌ها منتهی به رفع مشکلات و گره‌ها از زندگی آن‌ها خواهد بود.

در پایان این نشست کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، با رئیس جمهور منتخب عکس یادگاری گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین