کد خبر: ۷۱۵۹۶۹
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
تبلیغات

خرید و فروش کولر گازی ال جی و اجنرال

در خرید خود شرایط پره‌ها را از نظر زنگ‌زدگی بررسی کنید و سعی کنید میزان پرتاب بار را بر حسب متر محاسبه کنید تا سطح نیاز شما به دقت اجرا شود. کولر گازی دات کام به شما کمک می‌کند تا خرید بسیار هوشمندانه ای داشته باشید و همه چیز را بسنجید و موقعیت را مدنظر قرار دهید.
خرید و فروش کولر گازی ال جی و اجنرال
آفتاب‌‌نیوز :

وقتی سایت https://coolergazy.com را انتخاب کنید، یعنی یک تیر و چند نشان! شما می توانید خرید خود را به دو صورت آنلاین و نقدی به ثبت برسانید و هر سوالی دارید از کارشناسان فروش را بپرسید. وقتی هوشمندانه انتخاب کنید و خرید خوبی داشته باشید نتیجه بی نظیری خواهید گرفت.

خرید کولر گازی اجنرال درجه یک و ارزان

ما در سایت ما دو هدف مهم را دنبال می کنیم، اول اینکه مشتری از خرید خود راضی باشد و مورد دوم اینکه ما را به سایر افراد معرفی کند. برای تحقق این اهداف همه تلاش خود را داریم که محصولات درجه یک و با کیفیت باشند و از نظر هزینه نیز برای مشتری مناسب به نظر برسد. مثلاً افرادی که قصد خرید کولر گازی اجنرال دارند معمولاً با تفاوت قیمت زیادی روبرو هستند و این موضوع خرید را برایشان دشوار می کند بنابراین خرید با هزینه کاملاً مناسب یکی از مواردی است که باید به دقت سنجیده شود و شرایط آن مدنظر قرار بگیرد. اینکه شما کولری خریداری کنید که کیفیت خوبی ندارد اما ارزان است اصلاً گزینه خوبی به نظر نمی رسد.

خرید و فروش کولر گازی ال جی و اجنرال

فرض می کنیم که شما قصد خرید کولر گازی اجنرال در مدل پنل یک عدده و کمپرسور روتاری دارید در این راستا باید بدانید که محصولاتی که خریداری می کنید امکان تصفیه هوا دارد یا نه.

محصولات در سایت ما دارای شناسه کالا بوده و همه توضیحات برای شما فراهم می شود یعنی می دانید محصولی که خریداری می کنید از چه نوع برق مصرفی است و ریموت کنترل برای آن تعریف شده است یا نه.

کولر گازی اجنرال مدل OGENERAL ASGS-30LFCA/AOGG-30 LFT Air یکی از محصولات جدید در سایت ما است این محصول برای آب و هوای معتدل و گرم سازگاری زیادی دارد و کمپرسور به کار رفته برای آن روتاری است. عملکرد این دستگاه به صورت سرمایش و گرمایش مطرح شده و از اینورتر دوگانه برای آن استفاده شده است رده انرژی این دستگاه A بوده و محدوده ظرفیت سرمایشی برای آن بین 20 الی 30 هزار بی تی یو بررسی شده است. این کولر ها دارای نوع برق مصرفی تک فاز هستند و به طور کلی از نظر کیفیت شرایط خاص خود را دارند پس خرید شما در این زمینه بسیار حرفه ای و خاص است و دسته بندی خوبی برای آن گزارش شده است. حداقل دما برای این دستگاه منفی 10 سانتی گراد است، حداکثر دما 46 سانتی گراد است.

خرید و فروش کولر گازی ال جی و اجنرال

کولر گازی اجنرال مدل ASGS 36

این کولر دارای آب و هوای سازگار شرجی داشته و نوع کمپرسور به کار رفته برای آن اسکرول است. نشانگر روی پنل برای آن طراحی نشده است اما نوع برق مصرفی به صورت تک فاز است که سبب می شود در مصرف انرژی صرفه جویی صورت بگیرد. این دستگاه امکان تصفیه هوا ندارد.

کولر گازی اجنرال از تکنولوژی پیشرفته ژاپن استفاده کرده است و بالاترین راندمان و دوام خوبی برای آن گزارش شده است. این مدل از کولرهای گای به طور کلی در مراکز آزمایشگاهی ژاپن بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و حتی برای سخت ترین شرایط کاری نیز امتیاز خوبی دارند. ظرفیت سرمایش برای آن 36 هزار در نظر  گرفته شده است اما امکان تصفیه هوا ندارد ولی برای شمال کشور که دارای وضعیت هوای شرجی است گزینه خوبی محسوب شده و بسیار ایده آل است.

کولر گازی اجنرال OGENERAL ASGA 24 NWA Air Conditioner

طراحی ویژه ای که برای کولر OGENERAL ASGA 24 NWA Air Conditioner در نظر گرفته شده سبب جلب مشتریان زیادی شده است به طوری که برای منازل مجلل گزینه بسیار عالی است. این کولر دارای قدرت 12 هزار بوده و شرایط برای ایجاد سرمایش و گرمایش در فصول گرم و سرد سال را دارد و در لیست بهترین محصولات سایت کولر گازی دات کام قرار گرفته است. وقتی از کولر OGENERAL ASGA 24 NWA Air Conditioner استفاده می کنید نیازی به هیچ دستگاه خنک کننده یا گرم کننده ای ندارید و ظرفیت دستگاه نیز برای منازل بزرگ قابل اجرا است. در این کولر از استاندارد بین المللی استفاده شده است و شرایط بسیار خنکی را فراهم می سازد. این دستگاه توانسته از بهترین استانداردهای بین المللی استفاده نماید و برای گیاهان و حیوانات نیز ضرری ایجاد نمی کند و در لیست محصولات تک فاز قرار می گیرد. سطح انرژی این دستگاه در برچسب A ارزیابی می شود به طوری که کولر قیمت نسبتاً خوبی دارد و می توان آن را یک محصول مناسب و قابل قبول در نظر داشت. به طور کلی تعداد کمپرسور های به کار رفته برای این کولر برای فضای بزرگ نیز مناسب است.

طرح فروش کولر گازی ال جی

شرکت ال جی بدون شک یکی از بهترین و معتبر ترین برند در زمینه انواع تجهیزات محسوب می شود به طوری که توانسته تا به امروز بیش از 12 میلیون دستگاه کولر گازی به بازار عرضه نماید. وقتی کولر گازی ال جی را انتخاب می کنید خیالتان جمع است که از جدیدترین فناوری روز دنیا انتخاب کرده اید به طوری که محصول در سطح بهینه اجرا شده است و این موضوع هزینه ها را کاهش می دهد و شرایط را مقرون به صرفه تر می سازد. در سایت کولر گازی دات کام از بهترین سبک های کولر گازی استفاده می شود به طوری که درصد فروش این برند به نسبت سایر برندها بیشتر است.

سایت کولر گازی دات کام معتقد است که که انواع کولرهای گازی و اسپیلت در لیست کالاهای سرمایه ای محسوب می شوند بنابراین این تصور که صرفاً یک کالای مصرفی خریداری شده است اشتباه است. برای خرید محصولات برند ال جی باید یک سایت خوب و معتبر را انتخاب کنید که دارای سابقه حرفه ای خوبی در عرضه تجهیزات داشته باشد. از سوی دیگر خرید باید به صورتی باشد که در ابتدا اطلاعات فنی در اختیار شما قرار بگیرد و همینطور نیاز است که مشاوره های لازم نیز انجام شود.

این روزها بسیاری از سایت های غیر تخصصی در زمینه فروش کولر گازی ال جی فعالیت می کنند که اعتبار زیادی ندارند به طوری که محصول در سبک تقلبی به دست شما می رسد و از نظر کیفیت در شرایط خوبی قرار نگرفته است. در سایت کولر گازی ال جی می توانید از خدماتی که از سوی کارشناسان فروش ارائه می شود استفاده کنید تا محصولی که به دست شما می رسد با کیفیت باشد.

چند مورد از معروف ترین کولر گازی ال جی:

کولر گازی New Titan NB246TQ:

یکی از مهمترین سبک های کولر گازی در بازار مدل New Titan NB246TQ است که به واسطه دستگاه تهویه هوای با کیفیتی که دارد در دو حالت سرمایش و گرمایش طراحی شده و مورد ارزیابی شده است. این دستگاه دارای دو قسمت داخلی و خارجی است به طوری که بخش خارجی وظیفه خنک کردن گاز را بر عهده دارد و به طوری که بیرون اتاق یا سالن اجرا می شود. این یونیت ها شامل اتصالات و لوله های مخصوصی هستند که به پنل های داخلی وصل هستند. وظیفه وزش باد برای این کولر ها به صورت کاملاً حرفه ای ارزیابی می شود. این دستگاه دارای یک سری نشانگر های مخصوص روی بدنه هستند و همینطور فیلتر مخصوصی در پنل داخلی نیز دارند.

کولر گازی NF 189SQ1 18000

یکی دیگر از مدل های جذاب از کولر گازی ال جی که بسیار مورد تقاضا قرار گرفته است NF 189SQ1 18000 است. این کولر دارای یک عدد پنل بوده و همینطور کمپرسور خوبی برای آن اجرا شده است. این کولر برای آب و هوای گرم و معتدل اجرا شده است و دارای اینورتر است. عملکرد این دستگاه به صورت سرمایش و گرمایش است و دارای اینورتر دو گانه است. روی پنل نشانگر های مخصوصی قرار گرفته است و نوع برق مصرفی آن تک فاز است. دستگاه دارای امکان تصفیه هوا است.

رده انرژی به کار رفته برای کولر ها A است. دستگاه اینورتر دو گانه ای که برای دستگاه استفاده شده باعث می شود که وضعیت سرمایش یکنواخت تر باشد و آرامش عمیق تری در نظر گرفته شود. این دستگاه به طور کلی موقعیت روتاری مخصوصی برای کنانسورها دارد و از تکنولوژی توئین برای آن استفاده شده است. در سایت کولر گازی دات کام می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص این کولر مطالعه کنید.

کولر گازی NF187ST3

نوع گاز مبرد به کار رفته برای این کولر ها از نوع R410 است. در این دستگاه یک عدد پنل دیده می شود و همینطور کمپرسور آن نیز یک عدد به صورت اینورتر است. پره های طلایی ضد زنگ این دستگاه باعث شده در مناطق مرطوب بهترین شرایط را فراهم سازد. نوع برق مصرفی برای این کولرهای تک فاز است.

راهنمای فروش کولر گازی

اگر قصد خرید کولر گازی دارید باید در انتخاب فروشگاه عرضه کننده دقت لازم را داشته باشید. کولرهای گازی معمولاً از نظر سطح کیفیت و موقعیت متفاوت هستند. در فروشگاه کولرگازی ما همه توضیحات در اختیار شما قرار می گیرد به طوری که شرایط خرید برای همه افراد فراهم شده است و قدرت خرید افراد نیز بیشتر شده است. برای خرید کولر گازی ارزان با قیمت مناسب می توانید با کارشناسان فروش سایت در ارتباط باشید تا مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

محصولاتی که در سایت کولر گازی دات کام وجود دارد که در سبک های دیواری و ایستاده و پرتابل بوده و همینطور کمپرسورهای روتاری و اسکرول و همینطور پیستونی برای آن اجرا شده است. شما می توانید از تایمرهای خواب نیز برای این کولرها استفاده کنید و در این راستا شرایط را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. دقت داشته باشید که فروش کولر گازی در چندین بخش ارزیابی شده است و کیفیت دستگاه نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد.

برای خرید راه بسیار آسانی در پیش دارید، به سراغ دسته و برند مورد نظر خود در سایت بروید، در این دسته ها مدل های مختلفی وجود دارد و اطلاعات بر اساس مدل و برند اعلام می شود. وقتی بهترین برند را انتخاب کنید می توانید خرید خوبی داشته باشید.

سیستم گرمایش و سرمایش دسته بندی های مختلفی را شامل شده اند و در این زمینه می بایست بخش های خارجی نیز مدنظر قرار بگیرند. بررسی های دیگر اینطور نشان می دهد که کولرهای گازی اغلب از نظر توان مصرفی متفاوت طراحی شده اند.

شما پس از بررسی و مطالعه از محصولات سایت، گزینه ای که برایتان مناسب تر است را انتخاب می کنید، هرچه در انتخاب خود دقیق تر باشید اثربخشی کار برای شما بیشتر است. دقت کنید که بسیاری از کولرهای گازی هستند که از نظر سبک به نسبت مدل های دیگر فرق دارند و این موضوع روی قیمت نیز تاثیر می گذارد.

تصاویر کولرها برای شما نمایش داده می شود یعنی خرید کاملاً استاندارد صورت می گیرد و همه چیز قابل اجرا است.

موضوع دیگر اینکه کولرهای گازی که خریداری میکنید وارد سبد خرید شما شده و قیمت نهایی برای شما مشخص می شود. پرداخت وجه از درگاه مالی صورت گرفته و همه چیز به دقت بررسی می شود. در بهترینش شرایط می توانید محصولی خریداری کنید که شامل طرح تخفیف است.

در صورتی که در پرداخت هزینه نگران هستید می توانید از تیم ارتباطی ما بخواهید شما را راهنمایی کنند. دقت داشته باشید که پس از پرداخت، کد رهگیری در اختیار شما قرار می گیرد و این کار باعث می شود که اطمینان شما از خرید بیشتر باشد و عملکرد بهتری گزارش شود.

هوشمندانه خرید کنید!

سایت کولر گازی دات کام تمام موارد شفاف سازی برای خرید کولر را در اختیار شما قرار داده است به این ترتیب می توانید بهترین خرید را داشته باشید و هیچ ابهامی در خرید شما وجود نخواهد داشت. اگر اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نبود از نظر درگاه ارتباط با ما می توانید سوالات خود را بپرسید تا تیم فروش ما بهترین پاسخ برای سوالات شما را ارائه دهند. دقت داشته باشید که در سایت کولر دات کام بهتر است همه شرایط خرید را بررسی کنید و با رضایت کامل سفارش خود را به ثبت برسانید.

در خرید خود شرایط پره ها را از نظر زنگ‌زدگی بررسی کنید و سعی کنید میزان پرتاب بار را بر حسب متر محاسبه کنید تا سطح نیاز شما به دقت اجرا شود. کولر گازی دات کام به شما کمک می کند تا خرید بسیار هوشمندانه ای داشته باشید و همه چیز را بسنجید و موقعیت را مدنظر قرار دهید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین