کد خبر: ۷۱۶۳۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷

تصاویری فاش شده از آیفون ۱۳ و قابلیت‌های آن

از دیگر قابلیت‌های آیفون ۱۳ دارا بودن گزینه حالت پرتره برای ویدئو و حالت عکاس نجومی برای عکسبرداری از آسمان شب است. انتظار می‌رود آیفون ۱۳ در پاییز سال جاری میلادی به بازار عرضه شود.
تصاویری فاش شده از آیفون ۱۳ و قابلیت‌های آن
آفتاب‌‌نیوز :

چندین عکس فاش شده از گوشی آیفون ۱۳ نشان می‌دهند که لنز‌های دوربین آن مانند اشکال مثلثی شکل گوشی‌های با دوربین سه تایی با هدف عکس گرفتن بهتر با زاویه دید و بزرگنمایی بهتر است.

عکس‌ها در رسانه اجتماعی Weibo فاش شده و ادعا شده که در این مدل از گوشی آیفون تکرار گزینه‌ها و اشکال گوشی‌های پیشین صورت گرفته است.

گزارش شده که دوربین این گوشی دیافراگم کمتری داشته و شامل فوکوس خودکار است.

دیافراگم کم‌تر به معنای ورود نور بیش‌تر است که باعث عکس‌برداری بهتر می‌شود و برای عکاسی در نور کم مانند عکاسی در شب بسیار مفید است.

دیافراگم در عکاسی می‌تواند با تار کردن بک گراند عکاسی، ابعاد و حجم جدیدی به عکس شما اضافه کند و همچنین باعث می‌شود که نوردهی تصاویر شما تغییر کند و تصاویر روشن‌تر یا تیره‌تر شوند.

برای کمک به مقابله با لرزش، لرزش‌گیر اپتیکال بر روی این گوشی قرار دارد که به تثبیت تصویر بر روی هر دو نوع لنز‌های واید و فوق واید کمک می‌کند.

لنز واید یا عریض به لنزی گفته می‌شود که فاصله کانونی آن از قطر سطح حساس عکاسی (نگاتیو یا سنسور) کوتاه‌تر باشد.

این لنز زاویه دید بازی را در اختیار عکاس قرار می‌دهد و از پرمصرف‌ترین لنز‌ها نزد عکاسان است و برای عکاسی منظره و عکاسی معماری استفاده می‌شود.

لنز در مکان‌هایی که آمکان عقب رفتن عکاس برای قرار گرفتن تمام سوژه موردنظر در کادر نباشد کاربرد مناسبی دارد و با استفاده از آن می‌توان فضای بیشتری را در عکس جای داد.

همچنین، گفته شده از دیگر قابلیت‌های آیفون ۱۳ دارا بودن گزینه حالت پرتره برای ویدئو و حالت عکاس نجومی برای عکسبرداری از آسمان شب است.

انتظار می‌رود آیفون ۱۳ در پاییز سال جاری میلادی به بازار عرضه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
0
0
خرید همچین گوشیهایی برامون آرزوست...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین