کد خبر: ۷۱۶۳۳۸
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶

وجود برخی نگرانی‌ها در خصوص روند صعودی سرقت‌ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به وجود برخی نگرانی‌ها در خصوص روند صعودی سرقت‌ها در سطح جامعه، گفت : به نظر می‌رسد برخورد با سارقان نیازمند بازنگری برخی قوانین است که دیگر بازدارندگی لازم را ندارند.
وجود برخی نگرانی‌ها در خصوص روند صعودی سرقت‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

 حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : سرقت از جمله پدیده‌هایی است که تاثیر منفی زیادی در روحیه انسان گذاشته و به نوعی ناامنی را در جامعه گسترش می‌دهد.

او با بیان اینکه سیر صعودی سرقت‌ها باعث نگرانی در سطح جامعه شده است، همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی را در کنترل و کاهش این پدیده ضروری برشمرد و گفت : افزایش دقت در نگهداری اموال توسط ادارات فرصت سرقت را از سارقان می‌گیرد.

خوش اقبال افزود: امروز با پدیده‌ای روبرو هستیم که سارقان از سرقت منزل در حال حرکت به سمت اموال دولتی و عمومی پیش می‌روند که باید پیشگیری‌های لازم در این خصوص صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به تلاش‌های بی وقفه پلیس در راستای مبارزه با سرقت، افزود: با این حال به خاطر محدودیت‌های موجود نباید تنها از ماموران انتظامی توقع داشته باشیم که به مبارزه با سارقان بپردازند.

او مقابله با بحث سرقت را نیازمند مشارکت جمعی خواند و ادامه داد: همه دستگاه از جمله دستگاه قضائی باید نهایت کمک را به پلیس ارائه و خود هم قاطعانه با این پدیده مقابله کنند.

خوش اقبال گفت: کرمانشاه نسبت به بسیاری استان‌های دیگر وضعیت مطلوبی دارد و امید می‌رود با افزایش تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف شاهد ارتقای امنیت باشیم.

فرماندار کرمانشاه نیز خواستار ساماندهی هرچه سریعتر معتادان سطح شهر شد و گفت: حضور آن‌ها زمینه را برای افزایش سرقت فراهم می‌کند.

فضل الله رنجبر با اشاره به کافی نبودن فضای نگهداری معتادان در سطح شهرستان کرمانشاه، افزود: برای جبران این نقیصه باید مراکز بخش خصوصی را فعال کنیم.

رنجبر گفت: وجود معتادان در سطح شهر و نگهداری نکردن آن‌ها در کمپ‌ها می‌تواند باعث افزایش سرقت‌های خُرد در کرمانشاه شود که باید برای آن چاره اندیشی کرد .

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین