کد خبر: ۷۱۶۳۸۷
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

صعود قهرمانانه انگلیس به نیمه نهایی با شکست اوکراین

انگلیس یکی از مدعیان یورو ۲۰۲۰ حالا در یک قدمی فینال قرار دارد.
صعود قهرمانانه انگلیس به نیمه نهایی با شکست اوکراین
آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰، شنبه شب دو تیم انگلیس و اوکراین در ورزشگاه المپیکو شهر رم به میدان رفتند. انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی موفق شد با دو گل از سد رقیب دیرینه خود، آلمان بگذرد و اوکراین با حساب ۲-۱ سوئد را شکست داد.

در این دیدار گرت ساوتگیت چند تغییر نسبت به دیدار قبلی داده بود و در این بازی، میسون مونت و جیدون سانچو از ابتدا به میدان رفتند. در نیمه اول، سه شیرها بازی را طوفانی آغاز کردند و در دقیقه ۴ هری کین با پاس گل رحیم استرلینگ گل اول را به ثمر رساند. فشار انگلیس پس از ده دقیقه فروکش کرد و اتفاق خاصی دیگر تا پایان بازی رخ نداد و نیمه اول با نتیجه ۱-۰ به پایان رسید.

در نیمه دوم، شاگردان ساوتگیت همانند نیمه اول هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۴۶ هری مگوایر اختلاف را دو برابر کرد و هری کین در دقیقه ۵۰ گل سوم را زد تا به نوعی کار اوکراین تنها پس از گذشت پنجاه دقیقه تمام شود. در دقیقه ۶۳ نیز جردن هندرسون هافبک باشگاه لیورپول با ضربه سر روی ارسال میسون مونت، گل چهارم را وارد دروازه شاگردان شوچنکو کرد تا انگلیس با له کردن اوکراین به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کند. انگلیس در نیمه نهایی باید با دانمارک دیدار کند. در صورت شکست دانمارمانگلیس برای اولین بار به فینال یورو راه خواهد یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین