کد خبر: ۷۱۶۵۶۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
محمدی گلپایگانی گفته "۲۸ خرداد، یوم‌الله است"

رئیس دفتر رهبری: مطمئن هستم در دوره رئیسی مشکلات حل خواهد شد/در انتخابات آب از آب تکان نخورد و دشمنان حیرت کردند

رییس دفتر رهبری با تاکید بر این که ۲۸ خرداد از روزهای ایام الله است، گفت: قاطبه مردم با همه گرفتاری‌ها و تبلیغات مسموم دشمنان پای صندوق‌های رای آمدند و به ندای ملکوتی رهبری پاسخ مثبت دادند. برای آقای رئیسی همین بس که رهبرانقلاب در حکم آقای اژه‌ای کلمه «افتخارآمیز» را در مورد تصدی شما در قوه قضائیه به کار بردند. چه کارخانه‌هایی که تعطیل بودند و در دوره آقای رئیسی مجدد راه اندازی شدند. من مطمئن هستم انشاالله در دوره تصدی آقای رئیسی مشکلات حل خواهد شد.
رئیس دفتر رهبری: مطمئن هستم در دوره رئیسی مشکلات حل خواهد شد/در انتخابات آب از آب تکان نخورد و دشمنان حیرت کردند
آفتاب‌‌نیوز :

رییس دفتر رهبری با تاکید بر این که ۲۸ خرداد از روزهای ایام الله است، گفت: قاطبه مردم با همه گرفتاری‌ها و تبلیغات مسموم دشمنان پای صندوق‌های رای آمدند و به ندای ملکوتی رهبری پاسخ مثبت دادند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه روسای قوه قضاییه اظهار کرد: ماه خرداد ماه بابرکتی بود. ۲۸ خرداد قطعا از ایام الله است. در این انتخابات پرشور قاطبه مردم ایران از زن و مرد و کسانی که می‌توانستند رای دهند با همه سختی‌ها و گرفتاری‌هایی که همه به آن معترف هستند، به ندای ملکوتی مقام معظم رهبری پاسخ مثبت دادند.

وی افزود: همه شاهد بودیم و دیدیم در روز انتخابات ۲۸ خرداد صف‌های طولانی پای صندوق های رای به وجود آمد. آن هم در شرایطی که موج تبلیغات مسموم از ناحیه دشمنان ریز و درشت ما، دشمنان این نظام و انقلاب مورد بمباران بودیم.

رییس دفتر رهبری ادامه داد: ما در بمباران تبلیغات سمعی و بصری، فضای مجازی بودیم. از طرف دیگر تبلیغات افراد بدبخت و بی سروسامانی ریزه خوار دشمن بود که می‌گفتند نروید پای صندوق‌ها و رای ندهید، رای ما نه است و بعضی‌ها هم در داخل سخنانی گفتند. اما هیچ کدام در مردم اثری نکرد و به فرمایش رهبر معظم انقلاب در امر همین انتخابات همه حیرت کردند که این چه ملتی است که این چنین به رهبر و نظام خود پای بند است.

محمدی گلپایگانی گفت: امروز باید به همه مردم، به رهبر معظم انقلاب، به دست اندرکاران برگزاری این انتخابات که پای کار ایستادند، مقامات امنیتی و غیرامنیتی تبریک بگویم. بعضی‌ها انتظار داشتند که در ۲۸ خرداد حوادثی در کشور بوجود بیاید اما آب از آب تکان نخورد و مردم با آرامش کامل پای صندوق‌های رای رفتند و به آنچه که دلخواهشان بود، رای دادند.

وی افزود: روز ۲۸ خرداد در میان نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رییسی بالاترین رای را آورد، مردم ایشان را انتخاب کردند. شخصیت رییسی برای همه روشن است. آقای رییسی همین برای شما بس است که حضرت آقا در حکمی که برای آقای اژه‌ای دادند کلمه «افتخار آمیز و اقدامات پایدارتان» را در مورد شما به کار بردند که خیلی مهم است چرا که یک سند افتخار برای شما است.

محمدی گلپایگانی افزود: ایشان در مدت کوتاهی که در مسند قوه قضاییه بودند، آنچنان تحولی در دستگاه قضا بوجود آوردند که مردم امیدوار شدند. کارخانه‌هایی که بسته بود احیا شد و سفرهای پی در پی ایشان به استان‌ها در مردم امید ایجاد کرد.

وی با اشاره به کارنامه رییسی در امر قضا گفت: ایشان از اول در امر قضا مشغول بودند. در مناصب مختلف مرحله به مرحله پله‌ها را تا به امروز که به ریاست قوه قضاییه رسیدند، طی کردند و در اینجا خوش درخشیدند و مطمئن هستم در زمان تصدی ایشان به ریاست جمهوری و با خواست خدا و عنایت اهل بیت و حضرت ولی عصر(عج) که صاحب اختیار همه ما هستند، مشکلات حل خواهد شد. این وظیفه ما است که برای موفقیت ایشان دعا کنیم.

رییس دفتر رییس جمهوری در ادامه به خصوصیات حجت الاسلام محسنی اژه ای اشاره کرد و گفت: سخن گفتن در مورد محسنی اژه‌ای زیره به کرمان بردن است. او از ابتدای کار و از سن ۱۶ سالگی کار طلبگی را شروع کردند و بعد به قم آمدند و بعد از آن توسط شهید بزرگوار آیت الله قدوسی به کار جذب شدند و تمام مراحل را مثل آن بزرگوار پله به پله و مرحله به مرحله در مسوولیت‌های مختلف طی کردند.

محمدی گلپایگانی با تاکید بر این که محسنی اژه‌ای در همه مسوولیت‌هایی که داشتند موفق بودند افزود: ایشان دارای قاطعیت است، همانی که امروز به آن نیازمندیم. اگر برخورد کردند و به یقین رسیدند شخصی یا اشخاصی متخلف هستند،‌چشمان خود را می‌بندد. من خودم شاهد بودم روزی در اتاق بنده در همین دفتر مقام معظم رهبری آقایی تخلفی کرده بود و ایشان حضور داشتند، آن آقا را خواستیم و آمدند بعد که او رفت ، ایشان گفتند اگر به ملاحظه و شرم حضور شما نبود، در گوشش می‌زدم

وی با بیان اینکه باید قاطعیت داشته باشیم، گفت: ملاحظه کاری، تحت فشار قرار گرفتن و توصیه این و آن مشکلات ما را زیاد کرد. همانطور که در حکم ایشان هم آمده،‌ باید برخورد قاطع با مفسدان داشت که البته این یکی از ویژگی‌های آقای اژه‌ای است. ویژگی دوم ایشان که خود از نزدیک شاهد آن هستم ساده زیستی ایشان است. من افتخار همسایگی با ایشان را دارم که البته فکر می‌کنم دیگر چندان دوامی نداشته باشد. با همه مسوولیت‌های سنگینی که داشتند زندگی او زندگی طلبگی و ساده است که این نیاز امروز مسوولین ما است که ساده زیست باشند و مشکلاتی که داشتیم را یادشان نرود.

محمدی گلپایگانی یادآور شد: قبل از انقلاب یک پاسبان ساده در خانه مرجع تقلیدی در قم می‌آمد و درخانه او را می‌بست و همان یک نفر می‌گفت که نه کسی بیاید و نه برود. ما این روزها را دیدیم. این شاه بدبخت آمد جلوی درب مدرسه فیضیه در کنار حرم حضرت معصومه (س) آنچه شایسته و لایق خودش بود، به روحانیت و حوزه توهین کرد.

وی گفت: آن روز که به مدرسه فیضیه ریختند من آنجا بودم. چه کارهایی که انجام دادند. از طبقه دوم طلبه را به پایین پرت کردند و شهید کردند که وقتی امام (ره) آن منظره را دیدند به شدت گریه کردند. این روزها را ما دیدیم بنابراین نباید یادمان برود نعمت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمتی است که باید با چنگ و دندان آن را نگه داریم و این انقلاب زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عج) خواهد بود. امیدواریم که آقای محسنی اژه ای در کار و برنامه خود با توصیه‌هایی که رهبری در حکم خود فرمودند، دقیقا مطالعه کردند و می‌کنند توفیق بیشتری خواهند داشت و من آینده خوبی برای قوه قضاییه در زمان تصدی ایشان انتظار دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
81
9
امیدواریم رییسی ییاد همه چی درست شه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
6
91
زمان احمدی نژاد هم همین امیدها داده میشد. باید منتظر ماند و دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
درود بر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
لازم نیست زیاد منتظر بمانید. در همین دو هفته گذشته تمام اقلام ضروری مردم ایران بین 20 تا 80 در صد افزایش قیمت داشته است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
0
41
به عمل کار براید
حل مشکلات و روند پیشرفت مدیریت می خواهد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین