کد خبر: ۷۱۶۸۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷

چراغ سبز دولت آلمان برای بازگشت حداکثر ۲۵هزار هوادار به ورزشگاه‌ها

براساس تصمیم مقامات دولت آلمان، از آغاز فصل آتی بوندسلیگا حداکثر ۲۵ هزار هوادار مجازند تا در دیدارهای فوتبال را از نزدیک تماشا کنند.
چراغ سبز دولت آلمان برای بازگشت حداکثر ۲۵هزار هوادار به ورزشگاه‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

این تصمیم از سوی سران مجلس سنا برلین اتخاذ شده و براساس آن ورزشگاه ها از فصل ۲۰۲۱- ۲۰۲۲ قادر خواهند بود تا از حداکثر ۵۰ درصد ظرفیت استفاده و مجموعا از ۲۵ هزار هوادار استقبال کنند.

باشگاه بایرن مونیخ که عنوان قهرمانی بوندسلیگا را یدک می‌کشد، بنا به درخواست خود و به منظور رعایت جانب احتیاط در استقبال مجدد از هواداران خودی، در مجموع از ۲۰ هزار هوادار در آلیانس آرنا پذیرایی خواهد کرد.

کشور آلمان در حال رفع محدودیت‌های مسافرتی وضع شده برای مسافران ورودی از کشور انگلیس و چهار کشور دیگر که سویه‌های مختلف کرونا در آنها شیوع یافته، است.

این محدودیت‌ها برای اتباع کشورهای پرتغال، روسیه، هند و نپال نیز وضع شده بود که از فردا(چهارشنبه) تسهیل خواهد شد.

علاوه بر این، مسافرانی که کاملا واکسینه شده باشند نیز نیازی به قرنطینه ندارند اما افرادی که واکسینه نشده‌اند باید ۱۰ روز در قرنطینه سپری کرده و در صورتی که تست کرونای آنان در روز پنجم قرنطینه منفی باشد، می‌توانند خود را از قرنطینه ترخیص کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
0
0
ولی صداوسیما که در اخبارهاش و برنامه‌های دیگه چیز دیگه‌ای میگه! اروپائیها و آمریکائیها در فقر و بیماری و فلاکت دست و پا میزنن. شورش و کشتار مردم توسط نیروهای انتظامی، نبود کالاهای اساسی، بیداد گرانی و تورم‌های چند صد درصدی آزار و اذیت بانوان در خیابانها ووو...
خدا رُ شُکر ما هم میتوانیم بدون مخارج و هزینه‌های آنچنانی احساس کنیم به اروپا و آمریکا رفته‌ایم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین