کد خبر: ۷۱۶۸۱۰
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸

اعلام ترکیب اصلی ایتالیا و اسپانیا / موراتا نیمکت‌نشین شد، امرسون جانشین اسپیناتزولا

روبرتو مانچینی و لوئیس انریکه نفرات ترکیب اصلی تیم‌های تحت هدایت خود برای اولین بازی مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ را معرفی کردند.
اعلام ترکیب اصلی ایتالیا و اسپانیا / موراتا نیمکت‌نشین شد، امرسون جانشین اسپیناتزولا
آفتاب‌‌نیوز :

در نخستین بازی از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های یورو 2020، امشب (سه‌شنبه) تیم‌های ملی ایتالیا و اسپانیا از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه ومبلی شهر لندن با قضاوت فلیکس بریش از آلمان به مصاف هم می‌روند تا اولین فینالیست جام شانزدهم را مشخص کنند.

در ترکیب اسپانیا همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود، پابلو سارابیا به دلیل مصدومیت غایب و او جای خود را به دنی اولمو داده است اما تغییر غیرمنتظره ترکیب ماتادورها نیمکت‌نشین شدن آلوارو موارتا مهاجم نوک تیم است که جای خود را به میکل اویارسابال داده است.

در سمت مقابل برای ایتالیایی که دفاع چپ خود لئوناردو اسپیناتزولا را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه تاندون آشیل در بازی مقابل بلژیک از دست داد، امرسون پالمیری به جای او به میدان خواهد رفت.

ترکیب دو تیم به شرح زیر است:

ایتالیا: جان‌لوئیجی دوناروما، لئوناردو بونوچی، جورجو کیه‌لینی، جووانی دی‌لورنتزو، امرسون پالمیری، جورجینیو، لورنزو اینسینیه، مارکو وراتی، نیکولو بارلا، فدریکو کیه‌زا و چیرو ایموبیله

اسپانیا: اونای سیمون، سزار آسپیلیکوئتا، اریک گارسیا، آیمریک لاپورت، جوردی آلبا، کوکه، سرخیو بوسکتس، پدری، فران تورس، دنی اولمو و میکل اویارسابال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین