کد خبر: ۷۱۶۹۱۱
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

باند سارقان لنز دوربین‌های مداربسته منهدم شد

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: باند سارقان لنز دوربین‌های مدار بسته در اراک منهدم شد و اعضای آن شناسایی و دستگیر شدند.
باند سارقان لنز دوربین‌های مداربسته منهدم شد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار «حسن مفخمی شهرستانی» افزود: در هفته‌های اخیر گزارش‌های متعددی از سرقت لنز دوربین‌های مدار بسته در سطح معابر و از اماکن دولتی و خصوصی به پلیس گزارش شد که در این‌ راستا تیمی تخصصی از ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، تحقیقاتی تخصصی برای بررسی این موضوع آغاز کردند.

وی بیان کرد:‌ در مراحل تحقیقات پلیس، سرنخ‌هایی از ۲ سارق موتورسوار در این سرقت‌ها به دست آمد و با بهره‌گیری از تجهیزات هوشمند پلیس، مفخیگاه سارقان در یکی از محله‌های شهرستان اراک به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با شناسایی محل اختفای این ۲ سارق حرفه‌ای و در عملیاتی غافلیگرانه دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان تحویل شدند.

سردار مفخمی شهرستانی اظهار داشت: با توجه به اسناد و مدارکی که در روند رسیدگی به گزارش‌های سرقت به دست آمد، سارقان به ۵۰ فقره سرقت لنز دوربین‌های مدار بسته در سطح معابر شهرستان اراک و از اماکن دولتی و خصوص اعتراف کردند.


وی عنوان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده در بازگرداندن اموال سرقت شده، چهار نفر از خریداران اموال مسروقه نیز شناسایی شدند و در بازدید از واحد صنفی آنان، تعداد ۳۰ لنز دوربین سرقت شده، کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.


فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: سارقان و خریداران اموال مسروقه در این پرونده با تکمیل تحقیقات پلیس، برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین