کد خبر: ۷۱۶۹۳
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۶:۲۲

ریکارد در بارسلونا می‌ماند

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: نه، «فرانک ریکارد» در تابستان امسال به هیچ کجا نخواهد رفت و در بارسلونا خواهد ماند. این چیزی است که هم خود او و هم «خوان لاپورتا»، رییس باشگاه بر آن تاکید کرده‌اند. 

رسانه‌های انگلیسی، شایعه‌ای را منتشر کرده بودند که طبق آن، ریکارد در انتهای فصل از بارسلونا جدا شده و به چلسی خواهد پیوست. 

هرمان ریکارد، برادر و مشاور فرانک ریکارد این‌ها را شایعه محض می‌داند: «فرانک روزگار خوشی را در بارسلونا دارد. پنج سال است که مربی این تیم است و اوضاع هم عالی است. شرایط تیم نسبت به ماه‌های گذشته بهتر شده و اگر همین طور ادامه پیدا کند، قهرمانی هم دور از دسترس نیست. یک سال از قراردادش باقی مانده و او قصد ندارد زودتر از هنگام بارسلونا را ترک کند.»
 
هرمان درباره پیشنهاد باشگاه‌های انگلیسی می‌گوید: «شاید چلسی به دنبال او باشد، چرا که او هم مربی خوبی است و هم انسانی باشخصیت است، اما در حال حاضر فرانک به چلسی فکر نمی‌کند. او کسی نیست که قراردادی را امضا کند و آن را زیر پا بگذارد.» 

هرمان اوضاع را چنین توصیف می‌کند: «ما که همه خوشحالیم. بارسلونا باشگاهی بزرگ است و بازیکنانی بزرگ دارد. شهر بارسلون هم خیلی زیباست و فرانک و خانواده‌اش از حضور در آن حس رضایت دارند. فرانک پول خوبی هم می‌گیرد و اگر بخواهد، می‌تواند روزی دو، سه استیک هم بخرد.»
قرارداد فعلی ریکارد در سال 2009 تمام می‌شود و لاپورتا سعی دارد آن را یک سال دیگر تمدید کند. دوره فعلی مدیریت لاپورتا تا سال 2010 است و او دوست دارد که تا پایان آن، مربی تیم تغییر نکند. او پیش‌تر گفته بود که باشگاه بارسلونا هرگز او را برکنار نخواهد کرد و تنها حالتی که برای جدایی او متصور است، این است که او خودش تصمیم به کناره‌گیری بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین