کد خبر: ۷۱۶۹۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

۱۱ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی محور ساوه – همدان

ساوه- رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: در برخورد چهار دستگاه خودرو در محور قدیم ساوه – همدان، یک نفر جان خود را از دست داد و ۱۰ نفر از سرنشینان مصدوم شدند.
۱۱ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی محور ساوه – همدان
آفتاب‌‌نیوز :

محمد پور شمس اظهار کرد: در ساعت ۰۱:۱۹ دقیقه روز گذشته گزارشی از وقوع یک سانحه رانندگی در محور قدیم ساوه – همدان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی در محل مشخص شد یک دستگاه خودروی تیبا، پژو آردی، زانتیا و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با یکدیگر برخورد داشته‌اند و ۱۱ نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شده‌اند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی ادامه داد: بلافاصله افراد مصدوم توسط تیم‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند که یکی از مصدومان این سانحه، به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

پور شمس خاطر نشان کرد: در بررسی کارشناس پلیس راه از صحنه این تصادف، از جانب شرکت آزاد راه ساوه همدان به علت عدم نصب گارد و رعایت نظامات دولتی نسبت به هر چهار وسیله نقلیه به صورت ۵۰ درصد، خودروی پژو آردی به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی نسبت به گارد، خودرو زانتیا به علت عدم توجه به جلو نسبت به خودرو پژو آردی و دو خودرو ۴۰۵ و تیبا هم به علت عدم توجه به جلو نسبت به خودروی زانتیا اعلام شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
0
0
خدا بگم چیکارت کنه آفتاب با این تیتر زدنت.حقا که خرده شیشه داری.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین