پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۷۱۷۰۲۱
۱۶:۲۶
۱۴۰۰/۰۴/۱۷

نامه وزیر بهداشت به فرمانده ارتش

نامه وزیر بهداشت به فرمانده ارتش
وزیر بهداشت در نامه ای به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، بر مراقبت بیشتر از مرزهای گسترده استان سیستان و بلوچستان جهت جلوگیری شیوع کرونا تاکید کرد.
۱۶:۲۶
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
به گزارش آفتاب نیوز،

در نامه سعید نمکی خطاب به امیر سرلشکر موسوی، آمده است: پشتیبانی مستمر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ایام سخت مدیریت کرونا یکی از دلگرمی‌های امیدبخش اینجانب و همکارانم بوده است. حضور سبز و ایثارگرانه عزیزان ارتش در سیستان و بلوچستان در کنار همکاران ما نیز یکی از جلوه‌های زیبایی این همدلی و همیاری پرثمر است.

خوشبختانه با برنامه ریزی و نظارت مستمر اینجانب، تیم‌های تخصصی اعزامی و انتخاب نماینده تام الاختیار وزیر در استان وضعیت کاملاً تحت کنترل و تخت‌های خالی در حد کافی است. لذا قرار شد قسمتی از بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان که در حال تجهیز و افتتاح است، کاملاً تحت نظر و مدیریت بهداری اجا قرار گیرد و در صورت لزوم نیز برای برپایی بیمارستان‌های صحرایی در مناطقی که ضرورت دارد اقدام نمایند.

رسیدگی و مدیریت اردوگاه‌هایی که برای آوارگان از آن سوی مرز تدارک دیده می‌شود و همچنین مراقبت بیشتر از مرزهای گسترده استان جهت جلوگیری از هرگونه ورود غیرقانونی و انتقال بیماری مساعدت آن عزیزان بزرگوار را می‌طلبد.

گزارش خطا
برچسب‌ها:
وزیر بهداشت ارتش
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
جناب نمکی بهتره به امور چاپلوسانه خودشون مشغول باشن، ارتش وظایف خودش رُ خوب میدونه
پاسخ