کد خبر: ۷۱۷۳۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

گله سحر جعفری جوزانی از پزشکی که فکش را فلج کرد

سحر جعفری جوزانی با انتشار ویدیویی از یک خطای پزشکی که به فلج شدن فکش منجر شده، صحبت کرده است.
گله سحر جعفری جوزانی از پزشکی که فکش را فلج کرد
آفتاب‌‌نیوز :

سحر جعفری جوزانی ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ با انتشار ویدیویی در فضای مجازی از فلج شدن فکش به خاطر اشتباه یک پزشک خبر داد؛ این بازیگر که به سختی و با نگه داشتن فکش می‌توانست صحبت کند نام دکتر و آدرس مطبش را هم در این ویدیو اعلام و تاکید کرد که قبلا برای چنین موردی شکایت کرده که به جایی نرسیده و ترجیح داده حالا مشکلش را علنی بگوید.

سحر جعفری جوزانی در ابتدای این ویدیو گفت: در انتخاب پزشکتان برای هر موردی که هست خیلی زیاد تحقیق کنید و از آدم‌هایی که پیششان رفته‌اند سوال کنید. زیرا ما به همان اندازه که پزشکانی داریم که من تمام قد مقابلشان می‌ایستم چه در ایران و چه در خارج از ایران و افتخار می‌کنم که ایرانی هستم، به همان اندازه امیدوارم کمتر باشند پزشکان بی وجدانی که فقط به فکر پول و منافع هستند و نه سلامتی بیمارشان که متاسفانه من دوبار به این موضوع دچار شدم. الان نزدیک به یک ماه است که خودم را جمع و جور کردم و سعی کردم این موضوع را حتما با شما مطرح کنم.

بازیگر سریال‌های طنز تلویزیونی در بخش دیگری از این ویدئو، با یادآوری اینکه قبلا هم چنین مشکلی داشته و شکایت کرده است، در عین حال گفت: به همه دکترهای خوب و انسان دوست تعظیم می‌کنم. کاش این دکترهای بی وجدان نسلشان کمتر شود. مراقب خودتان باشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
نظر دهنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
1
0
سلام.خانم جوزانی توی این عکس اصلا شبیه کسانی نیس که فکش فلج شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
سلام شاید این عکس واسه چند سال پیشه که گذاشته
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین