کد خبر: ۷۱۷۳۴۰
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶

رئیس ستاد امربه‌معروف آستارا: صداوسیما عمداً بی‌حجابی را در جامعه ترویج می‌دهد

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر شهرستان آستارا با بیان اینکه حال حجاب در کشور خوب نیست، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارائه مجوز به سریال‌های سینمای خانگی و صداوسیما با پخش برخی سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی از روی عمد در حال ترویج بی‌حجابی در ایران اسلامی هستند.
رئیس ستاد امربه‌معروف آستارا: صداوسیما عمداً بی‌حجابی را در جامعه ترویج می‌دهد
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا عصر امروز در ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان در محل دفتر امام جمعه اظهار کرد: متأسفانه حال حجاب در کشور خوب نیست و یک‌عده مشکلات باعث شده تا دختران و زنان جامعه به سمت بی‌حجابی حرکت کنند.

امام‌جمعه آستارا تربیت خانوادگی، دوگانگی رفتار معلمان در محیط مدرسه و جامعه، فضای مجازی و رسانه‌های دیداری نظیر تلویزیون و ماهواره را ازجمله دلایل ترویج بی‌حجابی در جامعه دانست و گفت: کشف حجاب و پوشش‌های نامناسب باعث بروز انحراف جنسی در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به نقش خودی‌ها در ترویج فرهنگ بی‌حجابی در بین زنان و دختران جامعه تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارائه مجوز به سریال‌های سینمای خانگی و صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با پخش برخی سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی از روی عمد در حال ترویج بی‌حجابی در ایران اسلامی هستند.

حافظ‌نیا با بیان اینکه آیین‌نامه پوشش در ورودی تمام دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی و دانشگاهی در دید عموم نصب شده است، افزود: متأسفانه آیین‌نامه پوشش در ادارات، مدارس و مراکز دانشگاهی از سوی کارمندان، فرهنگیان، اساتید، دانش‌آموزان، دانشجویان و اربابان‌رجوع به هیچ‌وجه رعایت نمی‌شود.

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر شهرستان آستارا با اشاره به اینکه وظیفه شرعی و دینی مردم و در رأس کارمندان دولت مبارزه با بدی‌ها و احیای حسنه واجب امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است، گفت: بی‌حجابی و ترویج فرهنگ پوشش‌های نامتعارف می‌تواند حکومت‌ها را از هم متلاشی کند.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه بی‌حجابی آینده کشور را تهدید می‌کند و در برخورد با این پدیده شوم و ناهنجار دچار تساهل شده‌ایم، تصریح کرد: یک زمان دغدغه کوتاه شدن روسری‌ها را داشتیم الان شلوار زنان و دختران جامعه در حال کوتاه شدن بوده و یک‌عده عزت‌مندی را در برهنگی می‌دانند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین