کد خبر: ۷۱۷۵۴۸
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸

تا ۸ مرداد تمامی ورزشکاران ایرانی به توکیو اعزام می‌شوند

سرپرست آکادمی ملی المپیک گفت: از نظر کمیته ملی المپیک برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری صحیح بوده است.
تا ۸ مرداد تمامی ورزشکاران ایرانی به توکیو اعزام می‌شوند
آفتاب‌‌نیوز :

کیکاووس سعیدی سرپرست آکادمی ملی المپیک در حاشیه مجمع فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: در مجمع امروز گزارشات حسابرسی، خزانه دار، بازرس و عملکرد فدراسیون ارائه شد و مورد بررسی قرار گرفت. فدراسیون دوچرخه سواری باید این مسیر را ادامه دهد و در توسعه ورزش عالی کشور و رشد این ورزش تلاش کند. ان شاء الله بتوانیم روی مسائل جدی‌تر و رویداد‌های مهم تر، گام برداریم و به آن‌ها توجه کنیم. مسئولان فعلی مورد اعتماد مجمع قرار گرفتند و افراد دلسوزی هستند. تلاش می‌کنیم که رشته دوچرخه سواری به نقطه خوبی برسد و امیدوارم که از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود.

او در مورد بدهی‌های این فدراسیون اظهار کرد: بحث‌های مالی را در مجمع امروز، مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار دادیم. فعلا تعلیق فدراسیون دوچرخه سواری به ما اعلام نشده است. فدراسیون جهانی دوچرخه سواری، ابهاماتی برای برگزاری مجمع انتخاباتی دارد اما کمیته ملی المپیک، برگزاری مجمع انتخابی را تایید کرده است. باید منتظر ماند که فدراسیون جهانی این رشته، اعلام نهایی را در این مورد داشته باشد.

ان شاءالله قهرمانان کشور بتوانند در مسابقات المپیک، درخشش داشته باشند
سعیدی در خصوص آخرین وضعیت کاروان اعزامی ایران به مسابقات المپیک گفت: ۶۶ نفر، اعزامشان به مسابقات المپیک در توکیو قطعی است. از بین این ۶۶ نفر، ۱۰ ورزشکار زن هستند. اولین گروه که ( شامل ۵۴ نفر در ۷ حوزه ورزشی ) است، ۲۶ تیر ماه به توکیو اعزام خواهند شد و مراسم بدرقه ورزشکاران، در فرودگاه امام خمینی (ره) با حضور مقامات بلند پایه ورزش کشور، برگزار می‌شود. ما برنامه‌های متنوع تری پیش بینی کرده بودیم، که به دلیل شیوع ویروس کرونا و سلامتی ورزشکاران، آن را لغو کردیم. تا ۸ مرداد، ما بقیه تیم‌ها و ورزشکاران، به توکیو اعزام می شوند. کادر سرپرستی با مسئولیت سجادی، امشب عازم توکیو می‌شود. شرایط کاروان المپیک، خوب است و تمامی امکاناتی که برای اعزامشان لازم باشد، انجام دادیم. هم هزینه‌های ارزی و ریالی، هم لباس و پوشاک کاروان و در مجموع سایر ملزوماتی که برای اعزام ضرورت دارد، فراهم شده است. جا دارد که از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان، سازمان برنامه و بودجه، خزانه داری کل کشور و تلاش مسئولان فنی فدراسیون ها، تشکر کنیم که با همدلی کار را پیش بردند.

او ادامه داد: ان شاءالله قهرمانان کشور بتوانند در مسابقات المپیک درخشش داشته باشند و باعث افتخار کشورمان شوند. محتاح دعای رهبر معظم انقلاب و مردم کشور هستیم.

او در خصوص پیش بینی خود از ورزشکاران ایران در مسابقات المپیک اظهار کرد: در بعضی از رشته‌ها مانند کشتی آزاد و فرنگی، تکواندو، کاراته، شمشیربازی و وزنه برداری شانس مدال داریم. البته در سایر رشته ها، می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. نمی‌شود رنگ یا تعداد مدال را پیش بینی کرد. رفتن روی سکو، به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما ورزشکارانمان، از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و با اراده محکم، همه متحد شدند که بهترین نتایج را در مسابقات المپیک کسب کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین