کد خبر: ۷۱۸۱۸
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۴:۵۶
ساخت مستند از تصاویر واقعی دسته‌ی اخراجی‌ها

«سوزوكی به بهشت می‌رود»

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: مجید توكلی از ساخت مستند بلندی که تصاویر واقعی گردان سلمان و دسته اخراجی‌ها درمنطقه عملیاتی شاخ شمیران را به تصویر می کشد با عنوان «سوزوكی به بهشت می‌رود» خبر داد.

به گزارش فارس،مجید توكلی با اعلام این خبر گفته است: تا كنون بیش از80درصد از مرحله تصویربرداری فیلم مستند سوزوكی به بهشت می رود،به پایان رسیده و همزمان مراحل تدوین فیلم توسط "میثم هاشم زاده" در حال سپری شدن است. وی كه به تازگی ساخت فیلم مستند "سلطان" را به پایان رسانده در ادامه گفت:یكی از مهمترین و غافلگیركننده ترین صحنه های این مستند، تصاویر واقعی از گردان سلمان و دسته اخراجی‌ها در جنگ است.

این صحنه‌ها تا به حال در جایی منتشر نشده و برای اولین بار در مستند "سوزوكی به بهشت می‌رود" پخش خواهد شد.

وی ادامه داده است: تا به حال با بسیاری از چهره های جنگ،فرماندهان و همرزمان شهید مجید خدمت و دیگر شخصیت های فیلم اخراجی‌ها به گفتگو نشستیم و به اسرار واقعی قصه اخراجی‌ها پی‌برده ایم كه پرده از اسرار یكی از اتفاقات نادر دوران جنگ بر می‌دارد.

مجید توكلی همچنین درباره موضوع فیلم خود گفته است: سوزوكی به بهشت می رود درواقع داستان واقعی شخصیت های فیلم اخراجی‌ها را با محوریت شخصیت اصلی آن،"شهید مجید خدمت"بررسی می كند و به نوعی درباره آدم های متفاوت جنگ پیش می رود.در طول دوران 8سال دفاع مقدس، آدم های بسیاری بودند كه تفاوت آن ها با دیگران در جنگ احساس می شد و جبهه تاثیر به سزایی روی حیات آن‌ها داشته است و تا به حال كسی به آن نپرداخته بود.وی از كوهیار كلاری(مدیر تصویربرداری)،محمدزمان وفاجویی(نویسنده و مشاور كارگردان)،امیر فیاض(مدیر تولید) و مركز كسترش سینمای مستند و تجربی(تهیه كننده) به عنوان عوامل فیلم نام برد.

توكلی كه پیش از این به عنوان روزنامه نگار فعالیت داشته و در كارنامه خود ساخت فیلم های دوئل،میم مثل سمیرا و نفس بابا را داشته،به تازگی ساخت مستند بلند "سلطان" به تهیه كنندگی محمد رضا شریفی نیا را به پایان رسانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین