کد خبر: ۷۱۸۱۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

نوزاد عجول خرمشهری در منزل به دنیا آمد

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از زایمان طبیعی و موفق در آمبولانس توسط کارشناسان فوریت‌های خرمشهر پزشکی خبر داد.
نوزاد عجول خرمشهری در منزل به دنیا آمد
آفتاب‌‌نیوز :

سید نادر نقیبی رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در تماس با اپراتور مرکز فوریت‌های پزشکی خرمشهر در جاده شلمچه مبنی بر شرایط خاص یک خانم باردار با درد زایمان، سریعا نزدیک‌ترین آمبولانس از پایگاه اورژانس شلمچه به محل اعزام شد و تکنیسین‌های ما ۳ دقیقه بعد از اعلام ماموریت بر بالین بیمار حاضر شدند و مشاوره پزشکان مرکز و توصیه‌های پزشکی لازم تا رسیدن آمبولانس به بیمار و همراهان داده شد.

او افزود: پس از رسیدن کارشناسان اورژانس بر بالین بیمار و حفظ آرامش وی، نوزاد در منزل پس از اقدامات کامل درمانی، توسط کارشناسان اورژانس سالم متولد و برای ادامه درمان تحویل زایشگاه بیمارستان ولیعصر (عج) داده شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آبادان با تقدیر از این اقدام به موقع و شجاعتمندانه پرسنل گفت: تاکنون چندین زایمان موفق داخل امبولانس فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان انجام گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
0
والله مادرمن 50 سال پیش شش بچه را در منزل بدنیا آورد.
بعضی مادران را میشناسم که 50 سال پیش 13 بچه را در منزل بدنیا آوردند.
تارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
0
0
مگه در طول تاریخ بچه در خانه به دنیا نمی آمدند برای من جای سوال است که برای زن زایو چرا همیشه مرد می فرستند یک زن همراه اورژانس نیست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین