کد خبر: ۷۱۸۲۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸

سلطانی‌فر: فوتبال ایران مفسر نازنین و مرد بزرگی را از دست داد

وزیر ورزش و جوانان گفت: فوتبال ایران چه مفسر نازنین و مرد بزرگی را از دست داد، آن صدای مطمئن با نکات دقیق، فنی، بی‌طرف، مصلح، آموزنده و مودب برای هر ایرانی فوتبالدوستی مانا و خاطره انگیز است.
سلطانی‌فر: فوتبال ایران مفسر نازنین و مرد بزرگی را از دست داد
آفتاب‌‌نیوز :

«مسعود سلطانی‌فر» برای حمیدرضا صدر نوشت: نخستین دیدارمان در محله ما خیابان هدایت و صف نانوایی را خوب به خاطر دارم، از علاقمندی من به فوتبال گفتی و در مورد فوتبال اروپا و فوتبال ایران و مشکلات و فرصت‌های آن حرف زدیم. سالها از آن روز گذشت ولی ارتباط من با دانش و منش شما از مسیر برنامه‌های ورزشی قطع نشد تا روزی که نماهنگ عادل فردوسی‌پور را دیدم و آرزوی شفا و دعا برای سلامتی شما، تنم لرزید!

نگران و با اشتیاق شنیدن مجدد صدای پر انرژی شما به مازیار ناظمی زنگ زدم و پیگیر ارتباط و دیدار و عیادت از شما هم محل قدیمی خیابان هدایت بودم تا اینکه شنیدم در ایران نیستید. دعای خیرم برای شما بود و امروز بسیار متاسفم خبر ارتحال آن مرد دوست داشتنی فرصت مغتنم گفت و گوی آخر را از من گرفت.

فوتبال ایران چه مفسر نازنین و مرد بزرگی را از دست داد، آن صدای مطمئن با نکات دقیق و فنی و بی‌طرف و مصلح و آموزنده و مودب برای هر ایرانی فوتبالدوستی مانا و خاطره انگیز است. تفسیرهای حمیدرضا صدر فقط فوتبال نبود مجموعه‌ای از نگاه جامعه شناختی و آکنده از نکات ارزشمند تحولات اجتماعی و حتی هنری که اثر آن به جان هر شیفته فوتبالی می‌نشست.

به سهم خود این ضایعه غم بار را تسلیت می‌گویم ولی نام عزیزش جاودانه خواهد ماند. امیدوارم روح ایشان در آرامش بوده و با روح شهدای کربلا محشور شود و خداوند به خانواده ایشان و همه مردم فوتبالدوست صبر وشکیبایی بدهد. یادت برای همیشه در دلهایمان خواهد ماند.

حمیدرضا صدر که در سال‌های اخیر با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، بامداد جمعه ۲۵ تیر ماه دار فانی را وداع گفت.

چند روز پیش، خانواده او از وخامت حال این چهره فرهنگی - ورزشی و توقف روند شیمی درمانی خبر داده بودند.

حمیدرضا صدر متولد ۲۸ اسفند سال ۱۳۳۴ در محلات از توابع استان مرکزی بود. وی پیش از حضور در تلویزیون به عنوان کارشناس فوتبال، به عنوان منتقد فیلم فعالیت می‌کرد و به نگارش مقاله هایی در نشریات سینمایی می پرداخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
صدیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
0
0
روحش شاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
0
0
روحش شاد وقرین رحمت حق تعالی.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین