کد خبر: ۷۱۸۳۵۹
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷

فرمانده یگان های ویژه ناجا: آماده انجام هرگونه ماموریتی هستیم

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه ارتقای روحیه جهادی و انقلابی کارکنان اولویت فرماندهان است گفت: نیروهای انقلابی یگان ویژه با داشتن روحیه سلحشوری، آموزش‌های حرفه‌ای و استفاده از به روزترین تجهیزات، آماده انجام هرگونه ماموریتی به خصوص مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.
فرمانده یگان های ویژه ناجا:  آماده انجام هرگونه ماموریتی هستیم
آفتاب‌‌نیوز :

به ‌گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "حسن کرمی" در جمع فرماندهان، معاونان و روسای یگان‌ های ویژه ناجا، با اشاره به اهمیت مقوله عفاف و حجاب در جامعه اسلامی، اظهار داشت: عفاف و حجاب، از موضوعاتی است که همواره در فرهنگ اسلامی مورد توجه بوده است و رعایت آن آرامش و امنیت فردی و تحکیم بنیان خانواده را در پی خواهد داشت و ضمن نشاط فردی و اجتماعی، کاهش آسیب های اجتماعی را به همراه دارد.

وی با اشاره به وظیفه خطیر و دشوار فرماندهان و مسئولان در ارتقای روحیه ایثارگری و فداکاری کارکنان افزود: کارکنان نیروی انتظامی به‌ خصوص یگان‌ های ویژه ناجا به‌ لحاظ اعتقادی و آمادگی علمی- بصیرتی در سطح بالایی قرار دارند و آماده حضور در میدان عمل هستند.

فرمانده یگان‌ های ویژه ناجا اظهارداشت: دشمن در همه زمینه‌ ها، نیروی انتظامی را زیر نظر دارد، آموزش‌ها، تاکتیک‌ ها و کارهای فرماندهان از هر طریقی توسط دشمن رصد می‌ شود، این نشان می‌دهد دشمن با هر دسیسه و نقشه‌ ای به‌ دنبال ضربه زدن به این نیروی انقلابی است؛ از این رو ارتقای بصیرت و دشمن‌ شناسی از اولویت‌ های یگان‌ های ویژه ناجا است.

سردار کرمی با بیان اینکه ارتقای روحیه جهادی و انقلابی کارکنان در اولویت همه فرماندهان قرار دارد، تصریح کرد: نیروهای انقلابی یگان ویژه با داشتن روحیه سلحشوری و با آموزش‌ های حرفه‌ ای و استفاده از به روزترین تجهیزات، آماده انجام هرگونه ماموریتی به خصوص مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند.

وی سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ ای عزیز (مد ظله‌ العالی) را در تمامی امور مورد تاکید قرار داد و افزود: دشمن با تبلیغات وسیع و وارونه جلوه دادن واقعیت‌ ها به‌ دنبال تضعیف روحیه مردم است، ما نیروهای مسلح نیز جزئی از این مردم هستیم که باید با دقت نظر به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز (مد ظله‌ العالی) بتوانیم در مقابل اقدامات دشمن به خصوص موضوع مهم عملیات روانی بایستیم و تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کنیم.

سردار کرمی با اشاره به اینکه یگان‌ های ویژه ناجا از نیروهای خوش‌ فکری برخوردار است، خاطرنشان کرد: پیشرفت‌ های چشمگیر یگان‌ ویژه تا به امروز مرهون تلاش، مطالعه و تحقیق توسط همکاران خوش‌ فکر و ایده‌ پردازی است که تمام‌ وقت در راستای رسیدن به اهداف والای نظام و انقلاب اسلامی در حال کوشش هستند، امیدواریم بتوانیم با روحیه جهادی و انقلابی گام‌ های مؤثری را در رسیدن کشور به اهداف عالی نظام اسلامی برداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین