کد خبر: ۷۱۸۳۷۷
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

آخرین تمرین بوکسورهای المپیکی پیش از اعزام به توکیو برگزار شد

آخرین تمرین شاهین موسوی و دانیال شه‌بخش، دو بوکسور المپیکی ایران پیش از اعزام به توکیو برگزار شد.
آخرین تمرین بوکسورهای المپیکی پیش از اعزام به توکیو برگزار شد
آفتاب‌‌نیوز :

این تمرین عصر امروز (شنبه) با حضور حسین ثوری رییس و حمیدرضا قبایی‌زاده دبیر فدراسیون، علیرضا استکی سرمربی، همایون امیری و غلامرضا کریمی مربیان تیم ملی در سالن حاج احمد ناطق‌نوری مجموعه انقلاب برگزار شد.

حسین ثوری پیش از آغاز تمرین خطاب به نمایندگان المپیکی ایران گفت: جا دارد تقدیر و تشکر کنم از شما عزیزان و نفراتی که در المپیک نیستند اما قلب آنها همراه با تیم ملی است.

وی افزود: کادر فنی بیش از دو سال است که صادقانه تلاش می‌کند و اکنون با دو بوکسور راهی المپیک می‌شویم. شاید قبلا حضور در المپیک برای موضوع اصلی بود اما این دوره متفاوت است و شما دو بوکسور ما نیز بر این باور هستید که می‌خواهید کار بزرگی انجام دهید تا نوع نگاه به این ورزش را تغییر بدهد.

حمیدرضا قبایی‌ زاده نیز خطاب به بوکسورهای‌ المپیکی، گفت: شما ظرفیت بالایی دارید که می‌توانید در توکیو موفق باشید و برای رسیدن به اهدافتان با تمام توان روی رینگ بروید.

سرمربی تیم ملی هم عنوان کرد: تا همینجا هم بهترین بوده‌اید و حضور در رینگ المپیک هم افتخار است.

استکی ادامه داد: امیدوارم کاری که تمرین کرده‌اید را ارائه کنید. با توجه به شرایط موجود در کشور، فدراسیون برای ما کم نگذاشت. امیدوارم شاهین و دانیال آن چیزی که آموخته‌اند را در رینگ پیدا کنند.

کریمی، امیری و نهتانی‌ هم برای بوکسورها آرزوی موفقیت کردند.

تیم ملی بوکس ایران متشکل از دانیال شه‌بخش و شاهین موسوی به سرمربیگری علیرضا استکی و سرپرستی حسین ثوری، یکشنبه شب راهی توکیو می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین