کد خبر: ۷۱۸۳۹۵
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹

درخواست عجیب یک نوجوان برای رهایی از درد شدید بیماری‌اش

پسر نوجوان انگلیسی که از یک مورد اگزمای شدید پوستی رنج می‌برد، درخواست عجیبی برای رهایی از این درد مطرح کرده است.
درخواست عجیب یک نوجوان برای رهایی از درد شدید بیماری‌اش
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روزنامه سان، پسر نوجوان انگلیسی که از یک مورد اگزمای شدید پوستی رنج می‌برد، درخواست کرد برای از بین بردن درد شدید خود به کما برود.

«بارنی ری» پسری ۱۴ ساله و از بریستول انگلیس است که سال گذشته پزشکان تشخیص دادند که به نوع خاصی از اگزما مبتلا شده که از ناحیه سر تا پا با بثورات پوستی و خارش بسیار شدید او را درگیر کرده است تا حدی که باعث بی خوابی او می‌شود.

برخلاف تلاش برای درمان‌های مختلف که بعضی از آن‌ها به گفته مادرش باعث شد که به نظر برسد دچار حمله اسید پاشی شده است، اما بارنی هنوز درد دارد و به مادرش می‌گوید دیگر نمی‌تواند درد را تحمل کند.

اکنون مادر این نوجوان سعی می‌کند با جمع آوری پول برای معالجه سریع و آرام کردن پوست فرزند خود یک بار و برای همیشه او را از درد و رنج این بیماری نجات دهد تا به حالت عادی برگردد.

این نوجوان فقط می‌خواهد بخوابد و از خواب بیدار شود و ببیند که اگزما از بین رفته است. او می‌خواهد به کما برده شود، زیرا دردی که دارد غیر قابل تحمل است. چرا که او بیش از حد از خوابیدن ترسیده است. او در حال خراشیدن پوست خود است که باعث می‌شود ناخودآگاه هنگام خواب از سر تا پا خونریزی کند؛ و از آنجا که بارنی به بسیاری از مواد موجود در دارو‌های خانگی و کرم‌های بدون نسخه حساسیت دارد، او در تلاش است تا از شر خارش و ترک پوست خلاص شود.

استروئید‌های خوراکی و برخی دارو‌ها می‌توانند برای سیستم ایمنی بارنی خطرناک باشند به این معنی که او در هنگام مصرف مجبور است کاملاً منزوی بماند. پس از اتمام دوره‌های درمان، اغلب متوجه می‌شود که پوست او به حالت قبل برگشته است.

مادر این نوجوان اکنون یک کمپین جمع آوری کمک مالی برای فراهم کردن هزینه مشاوره پزشکی ویژه‌ای که تحت پوشش NHS نیست، ایجاد کرده است، زیرا او همچنان مجبور است هزینه‌های درمانی را که پزشکان تجویز می‌کنند، بپردازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین