کد خبر: ۷۱۸۴۰۳
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴

عبادی پور: بعضی وقت ها خواب المپیک را می دیدم

ملی پوش والیبال ایران گفت: حضور در المپیک برای همه ما یک افتخار است و حتی بعضی از شب ها با رویای حضور در این بازی ها می خوابیدیم و بیدار می شدیم
عبادی پور: بعضی وقت ها خواب المپیک را می دیدم
آفتاب‌‌نیوز :

میلاد عبادی‌پور در حاشیه مراسم بدرقه کاروان اعزامی ایران به المپیک توکیو افزود: آرزوی هر ورزشکاری است که در بازی های المپیک به میدان برود و این اتفاق شاید در زندگی به دفعات روی ندهد، المپیک میدان بزرگی است و خیلی خوشحالم که می توانم در این بازیها توانایی های خودم را نشان داده و به اثبات برسانم.

وی افزود: همه ورزشکاران دنیا منتظر حضور در المپیک و کسب افتخار هستند و این آرزوی همه ماست، آنهایی که سودای حضور در المپیک را در سر دارند شب و روز خواب این بازی ها را می بینندو ما الان به المپیک رسیدیم و می خواهیم ثابت کنیم شایسته حضور در این المپیک بودیم.

ملی پوش والیبال ایران تصریح کرد: در این مدت برای آماده سازی تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و تلاش خود را کردیم تا در فرم ایده آل راهی ژاپن شویم. الان وقت بهره برداری از سختی هایی است که کشیدیم و می خواهیم در ژاپن افتخار دیگری را رقم بزنیم.

عبادی‌پور افزود: امیدوارم در این دوره از بازی ها بتوانیم ثابت کنیم والیبال ایران یکی از قدرت های این رشته در جهان است و می خواهیم این را به همه ثابت کنیم. امیدوارم بتوانیم بازی های خوبی را به نمایش گذاشته تا دل مردم و علاقه مندان به این رشته شاد شود و از سویی بتوانیم اقتدار والیبال ایران را نیز نشان بدهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین