کد خبر: ۷۱۸۷۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹

ازحام خودروهای غیربومی و ترافیک سنگین در جاده هراز و سوادکوه

 سرپرست پلیس راه مازندران تایید کرد که با توجه به هجوم مسافران بومی و غیربومی برای سفر به مازندران، هم اکنون ترافیک در محور‌های مواصلاتی سوادکوه و هراز در ورودی به حوزه استحفاطی این استان پرحجم و در برخی نقاط نیز سنگین است.
ازحام خودروهای غیربومی و ترافیک سنگین در جاده هراز و سوادکوه
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ هادی عبادی دوشنبه شب درباره آخرین وضعیت راه‌های استان افزود: ترافیک در محورسوادکوه از جنوب به شمال در محدوده گدوک بسیار سنگین است و شاهد توقف خودرو‌ها در این محدوده هستیم.

وی با بیان این که ترافیک محور هراز در محدوده امامزاده هاشم به سمت آمل نیز سنگین است، توضیح داد: در هر دو نطقه به دلیل حضور پلیس و اجرای محدودیت ورود به استان شاهد ترافیک سنگین هستیم.

سرهنگ عبادی از شهروندان خواست به محدودیت‌های تردد پایبند باشند و از سفر به مازندران خودداری کنند.

وی گفت: ممنوعیت ورود خودرو‌های غیر بومی چندین بار از طریق رسانه‌های مختلف دیداری، شنیداری و خبرگزاری‌ها اطلاع رسانی شده است، ولی بی توجهی شهروندان سبب شد تا علاوه بر این که پلیس و شهروندان با پلاک بومی استان دچار مشکل شوند، بقیه شهروندان نیز با توقف سنگین مواجه شده اند.

سرپرست پلیس راه مازندران وضعیت تردد در محور کندوان را در حال حاضر روان و عادی توصیف کرد و افزود: ورود خودرو‌های غیر بومی از محور کیاسر به ساری، از گلوگاه در شرق و رامسر در غرب نیز تحت کنترل و عادی است.

اعلام تعطیلی ۶ روزه دستگاه‌های اداری و دولتی استان‌های تهران و البرز سبب افزایش ناگهانی حجم تردد در مسیر‌های منتهی به مازندران و سرازیر شدن موج ترافیک سفر به این استان در شرایط حاد کرونایی شده است.

موج جدید سفر از پایتخت به مازندران که از ساعت اولیه بعد از ظهر امروز آغاز شده بود، شامگاه به منطقه ممنوعه رسید و در برخورد با جلوگیری پلیس راه، سبب قفل شدن ترافیک در جاده هراز و سوادکوه شده است.

سفر‌ها به مازندران در حالی از ظهر امروز آغاز شده است که ۱۵ شهرستان از ۲۲ شهرستان این استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و هفت شهرستان دیگر نیز نارنجی هستند.

سرعت شیوع ویروس در مازندران طی موج پنجم بیشتر از هر چهار موج قبلی این بیماری در استان است به گونه‌ای که تاکنون پیک موج چهارم و سوم شکسته شده است و انتظار می‌رود در روز‌های آینده پیک موج دوم و اول نیز بشکند.

طبق گزارش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، در حال حاضر یکهزار و ۷۷۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۲۶۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
0
3
واقعا که ثابت کردن حتی توان اجرای یک مصوبه رو هم ندارند وقتی میگن سفر ممنوع اگه به واقع یکبار فقط یکبار همون ابتدای خروجی شهرها جلو خودروها گرفته میشد دیگه اینقدر ترافیک بالارفتن آمار کرونا رو نداشتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
0
0
واقعا انسان از اقدامات این مسئولین انگشت به دهان می ماند اعلام منع تردد می کنند ولی خیلی راحت هم استانداریها مجوز تردد صادر می کنند آشنایان ما به راحتی چندین نفر اعلام کردند مجوز گرفته و راهی شما شدند فکر کنم همگی سرکاریم!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین