کد خبر: ۷۱۸۸۲۳
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷

مزایای شورای معتمد پلیس؟

سرهنگ علی محمدی با اشاره به اینکه شورای معتمد پلیس بستری مناسب جهت افزایش مشارکت عمومی است گفت: شورای معتمدین پلیس نماد مردم سالاری دینی در جامعه هستند.
مزایای شورای معتمد پلیس؟
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در دیدار با رئیس معتمدین پلیس استان و اعضای این شورا گفت: شورای معتمد پلیس جزء مهمترین عوامل در تولید امنیت مشارکتی است و اعضای این مجموعه به نمایندگی از مردم باید نیاز‌های شهر و شهروندان را مرتفع کنند.

او نقش معتمدین پلیس در افزایش امنیت اجتماعی را بسیار مهم خواند و افزود: در رویکرد جامعه محوری پلیس، بهره مندی از تمامی ظرفیت‌های اجتماعی از تاکیداتی است که با جدیت دنبال می‌شود و بی تردید شورای معتمد پلیس بستری در افزایش مشارکت عمومی در حوزه امنیت نقشی بی بدیل دارد.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام بر تعامل بیش از پیش مجموعه نیروی انتظامی با معتمدین محلی تأکید و ادامه داد: تعامل این مجموعه زمینه ساز انضباط اجتماعی است و باعث کاهش مشکلات و معضلات اجتماعی می‌شود.

سرهنگ علی محمدی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات اعضای معتمد پلیس تصریح کرد:خدمت به مردم نعمت است و پلیس زمانی در ماموریت‌های خود موفق خواهد بود که با مردم همراه بوده و فاصله‌ای بین مردم و پلیس وجود نداشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین