کد خبر: ۷۱۸۸۳۵
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱

آیت‌الله علوی گرگانی: مسوولان هرچه سریع‌تر به داد مردم خوزستان برسند

یکی از مراجع تقلید در پیامی گفت: اینجانب لازم می‌دانم به تمام مسئولین توصیه کنم هر چه سریعتر به داد مردم استان خوزستان برسند و آنها را تنها نگذارند و با مدیریت و کار جهادی و همه جانبه آلام آن عزیزان را تسکین دهند.
آیت‌الله علوی گرگانی: مسوولان هرچه سریع‌تر به داد مردم خوزستان برسند
آفتاب‌‌نیوز :

آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی در پیامی نکاتی را در مورد ضرورت حل مشکلات استان خوزستان و برخی استانهای جنوبی عنوان کرد.

در این پیام آمده است: مردم شریف استان خوزستان و برخی استانهای جنوبی کشور این روزها ایام سختی را سپری میکنند. مشکلات کم آبی و ریزگردها و برخی مشکلات دیگر همگی دست به دست هم داده است تا این عزیزان در گرفتاری شدید دست و پنجه نرم کنند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: اینجانب لازم می‌دانم به تمام مسئولین توصیه کنم هر چه سریعتر به داد مردم استان خوزستان برسند و آنها را تنها نگذارند و با مدیریت و کار جهادی و همه جانبه آلام آن عزیزان را تسکین دهند.

در این پیام آمده است: همچنین از دولت آینده انتظار دارم به محض شروع به کار برای حل مشکلات کم آبی و ریزگردها و سایر مشکلات این استان و دیگر استانها اقدام عاجل به عمل آورند و با مدیرت جهادی و کارشناسی دقیق به حل مشکلات و رفع برخی کاستیها و سهل انگاریها اقدام نمایند. ضمنا از مدیران و برخی گروههای جهادی که مخلصانه و دلسوزانه تلاش میکنند و زحمت میکشند، تشکر میکنم. همچنین از مردم شریف استان خوزستان می‌خواهم صبر را پیشه خود قرار داده، به بهانه وجود مشکلات به برخی افراد و گروههای فرصت طلب اجازه ندهند از این وضعیت موجود سوء استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین