کد خبر: ۷۱۸۸۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۱

شهادت یک مامور پلیس در ماهشهر

 سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: اغتشاشگران در شهرک طالقانی یک مأمور یگان امداد نیروی انتظامی بندر ماهشهر را شهید و یک مأمور دیگر را مجروح کردند.
شهادت یک مامور پلیس در ماهشهر
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر، فریدون بندری اظهار داشت: در پی اغتشاشات سه شنبه شب در شهرک طالقانی، مأموران یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در حین پاکسازی توسط اغتشاشگران غافلگیر و در یکی از محلات از بالای پشت بام هدف رگبار گلوله قرار گرفتند. در پی این حادثه ددمنشانه یک مأمور یگان امداد این شهرستان به شهادت رسید و یک مأمور دیگر از ناحیه پا مجروح شد.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: این دو مأمور جان بر کف برادر بودند که یکی به شهادت رسید و دیگری مجروح و برای مداوا به مرکز درمانی منتقل شد.

بندری متذکر شد: تلاش برای شناسایی عاملان این جنایت آغاز شده و به زودی این جنایتکاران دستگیر و به سزای عمل غیر انسانی خود خواهند رسید.

گفتنی است است که در جریان اعتراضات مردم استان خوزستان نسبت به بحران آب دستکم دو معترض کشته شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
14
4
مرگ یک جوان معترض تیتر یک هست شهادت یک پلیس با کلاش نه حقا که شما اصلاح طلبان اشاره این آیه هستین و اذا قیل لهم لاتفسدوا فى الارض قالوا انما نحن مصلحون, الا انهم هم المفسدون ولکن لایشعرون)) (بقره 11 و 12
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین