کد خبر: ۷۱۸۹۷۰
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶

مرگ نوجوان ۱۷ ساله زرین دشتی در سد خاکی «دبیران»

رئیس مرکز اورژانس زرین دشت از غرق شدن یک نوجوان ۱۷ ساله در سد خاکی دبیران از توابع بخش مرکزی زرین دشت خبر داد.
مرگ نوجوان ۱۷ ساله زرین دشتی در سد خاکی «دبیران»
آفتاب‌‌نیوز :

عمار خادمی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های اورژانس در ساعت ۱۳:۴۹ دقیقه امروز چهارشنبه مبنی بر غرق شدن یک نوجوان در گور آب شهر دبیران عوامل اورژانس مستقر در این شهر به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: عملیات پیدا نمودن جسد این نوجوان که طبق گفته‌های مردمی مشخص شد با چند تن از دوستان خود قصد شنا کردن در گورآب (سد خاکی) را داشتند، یک‌ساعت به طول انجامید.

خادمی افزود: جسد این نوجوان که در گل و لای فرو رفته بود توسط نیروهای مردمی پیدا و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

طبق پیگیری‌های خبرنگار مهر، شهرستان زرین دشت با ۸۰ هزار نفر جمعیت در هر سه نقطه شهری حاجی آباد، دبیران و شهر پیر فاقد امکانات و تجهیزات لازم در زمان بحران و همچنین نیروهای آتش‌نشان حرفه‌ای است.

این در حالیست که برای پیدا کردن جسد این نوجوان زرین دشتی که امروز در گوراب شهر دبیران غرق شد با رایزنی‌های مسئولان زرین دشت با شهرستان داراب اکیپ امداد و نجات و آتش‌نشان از این شهرستان به زرین دشت اعزام شده است. همین موضوع بر ضرورت به‌روز شدن تجهیزات آتش‌نشانی و هلال احمر تاکید دارد، زیرا در حقیقت چون سرعت عمل و حضور به موقع آتش‌نشان‌ها و عوامل جمعیت هلال احمر در محل حادثه بر میزان خسارات مالی و جانی مردم نسبت مستقیم دارد، پس شایسته است، درباره به روز شدن وسایل و ادوات هلال احمر و آتش نشانی و همچنین به کار گیری نیروهای زبده در این دو حوزه کوشش زیادتری صورت بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین