کد خبر: ۷۱۹۱۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰

این فیلم ترسناک سینمای آمریکا را تسخیر کرد

طبق پیش‌بینی‌ها اثر جدید ام نایت شیامالان به نام «پیر» صدرنشین این هفته گیشه آمریکا خواهد شد.
این فیلم ترسناک سینمای آمریکا را تسخیر کرد
آفتاب‌‌نیوز :

در چند هفته اخیر در سینمای هالیوود به طور مرتب فیلم‌هایی در ژانرهای مختلف اکران شده اند و در این هفته نیز فیلم سینمایی «پیر» به کارگردانی ام نایت شیامالان در آمریکا اکران شده و با استفبال روبرو شده است. این فیلم در افتتاحیه روز پنجشنبه ۱.۵ میلیون دلار فروخته است.

«پیر» که ۱۸ میلیون دلار هزینه تولید ساخته است اثر جدید دلهره آور شیامالان است که بر اساس رمان گرافیکی قلعه شن ساخته پیر اسکار لوی و فردریک پیترز ساخته شده‌است. هم فیلم و هم رمان در مورد گروهی از گردشگران است که به ساحلی رازآلود می‌رسند. این ساحل باعث می‌شود که سن آن‌ها به سرعت افزایش پیدا کند. انتظار می‌رود فیلم «پیر» تا روز جمعه ۶.۵ میلیون دلار و تا پایان هفته به فروش ۱۵ میلیون دلاری برسد.

اگر این پیش‌بینی‌ها درست باشند، اثری از ام نایت شیامالان برای ششمین بار در هفته اول اکران جایگاه نخست گیشه را تصاحب می‌کند. پیش از این فیلم‌های او به نام‌های «حس ششم»، «نشانه ها»، «روستا»، «شکافته» و «شیشه» در هفته اول صدرنشین گیشه شده بودند. البته باید متذکر شد در گیشه‌ای که مملو از فیلم‌های بِرند و شناخته شده است، «پیر» یک اثر نو و اورجینال است. البته فروش این فیلم کمترین فروش افتتاحیه در بین آثار شیامالان خواهد بود. فیلم دیگری از او در سال ۲۰۰۶، ۱۸ میلیون دلار فروخته بود.

فیلم سینمایی «چشمان مار» هم انتظار می‌رود با فروش ۵ میلیون دلاری در روز جمعه تا پایان هفته به ۱۲.۵ میلیون دلار برسد و جایگاه دوم را تصاحب کند. انتظار می‌رود فیلم ابرقهرمانی «بیوه سیاه» هم در هفته سوم کاهش فروش ۶۰ درصدی داشته باشد و با ۱۰ میلیون دلار به رتبه سوم برسد. این در حالی است که «هرج و مرج فضایی ۲»، صدرنشین هفته گذشته آمریکا به نظر می‌رسد به رتبه‌های پایین‌تر این هفته سقوط کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ارشیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
3
1
فیلم های خفن چقد زیاد شدن بنظرم بیوه سیاه و چشمان مار ارزش دیدن دارن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین