کد خبر: ۷۱۹۱۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
تبلیغات

چطور خانه‌ای با دکوراسیون میلیاردی ولی ارزان داشته باشیم؟

درست است که اجناس و وسایل شیک و لوکس هزینه بسیار بالایی را می‌طلبد ولی با صرف هزینه اندکی و با طراحی مناسب اسباب منزل نظیر کمد دیواری، کابینت، چیدمان مبلمان و ... نیز می‌توان محیطی زیبا و جذاب خلق کرد.
چطور خانه‌ای با دکوراسیون میلیاردی ولی ارزان داشته باشیم؟
آفتاب‌‌نیوز :

زندگی در محیط و خانه‌ای آرام و شیک حق هر شهروندی است که وقتی وارد خانه شود، آرامش و راحتی را از هر نقطه منزل به سمت خود جذب نماید. شاید گمان خیلی از افراد داشتن آرامش به هزینه و پول زیادی نیاز دارد و بدون پول، ساختن و فراهم آوردن آرامش مقدور نیست. اما این همه ماجرا نیست. درست است که اجناس و وسایل شیک و لوکس هزینه بسیار بالایی را می‌طلبد ولی با صرف هزینه اندکی و با طراحی مناسب اسباب منزل نظیر کمد دیواری، کابینت، چیدمان مبلمان و ... نیز می‌توان محیطی زیبا و جذاب خلق کرد. اگر ایده مناسبی برای طراحی کمد دیواری در منزل وجود داشته باشد و رنگ‌آمیزی آن طوری صورت بگیرد که با ترکیب رنگ‌بندی فضای منزل همخوانی داشته باشد، محیط داخل خانه و اتاق به زیباترین شکل آراسته می‌شود.

ابزار و وسایل پرمصرف منزل که در طول شبانه‌روز با آن‌ها زیاد درگیر هستیم تقریباً در همه منازل یافت شده و امروز استفاده از آن‌ها رونق زیادی دارد. همه خانه‌ها ضمن داشتن کابینت در آشپزخانه، دارای کمد دیواری نیز در اتاق‌ها هستند تا نظم و آراستگی در محیط منزل تداعی یابد. پیاده‌سازی سلیقه خوب برای طراحی و نصب با کمترین قیمت کابینت برای کسانی که تمکن مالی محکمی ندارند، ضمن زیباسازی آشپزخانه، بیشترین فضاها را برای کمترین ابعاد آشپزخانه بوجود خواهد آورد. برای اتاق‌های استراحت هم با خلق ایده و استفاده از تخت تاشو، فضای کمتری اشغال شده و ضمن بهره‌بردن حداکثری از امکانات استراحت، فضای کافی برای انجام سایر امور هم آزاد خواهد شد. در این نوشتار هدف ما این است که با معرفی مجموعه دکوپازل، با بهره‌مندی از طراحی‌های شیک و زیبا، محیط زندگی شما را به زیباترین حالات آراسته نماییم.

چطور خانه‌ای با دکوراسیون میلیاردی ولی ارزان داشته باشیم؟

دلایل و اهداف نصب کمد دیواری

در هر منزلی وسایلی یافت می‌شود که لازم است در مواقع غیراستفاده، در دسترس نبوده که هم فضای اضافی را اشغال ننمایند و هم نمای داخلی خانه از آشفتگی بدور باشد. مناسب‌ترین راه‌حل این موضوع نصب و استفاده از کمد دیواری می‌باشد تا وسایلی از قبیل رختخواب، لباس‌های مختلف و برخی وسایلی که مصرف خارج از منزل دارند را در آن نگهداری شود. کمدهای دیواری برای اتاق‌های بزرگ معمولاً بصورت خارج از دیوار و برای اتاق‌هایی که ابعاد کوچک‌تری دارند در داخل دیوار تعبیه می‌شوند تا از کمترین فضاها هم بشود بیشترین استفاده را برد. برای دست یافتن به این هدف باید طراح هوشمندی باشد تا بتواند با طراحی مناسب با ابعاد اتاق، کمد دیواری را طوری نصب نماید که فضای زیادی از اتاق را اشغال ننماید.

مشخصات و ویژگی‌های کمد دیواری

کمدهای دیواری امروزی جایگزین وسایلی مانند بقچه و صندوقچه‌های قدیمی هستند که علاوه بر نگهداری از وسایل، در زیبایی اتاق و منزل هم نقش دارد. انواع کمد دیواری شامل کلاسیک، کمد دیواری ریلی و کشویی می‌باشند. نوع کلاسیک آن همان کمدهای پایه‌دار قدیمی است که غالباً فضای بیشتری از اتاق را اشغال کرده و برای باز کردن درب آن نیز باید حداقل فضایی به اندازه عرض درب در روبروی آن خالی می‌بود تا براحتی مورد استفاده قرار بگیرد. اما در کمدهای ریلی که درب آن به سمت چپ و راست باز می‌شود، فضای کمتری از اتاق گرفته می‌شود. کمدهای کشویی نیز چند کشو دارند که رو به بیرون باز می‌شوند تا در چینش و ترکیب‌بندی وسایل بتوان تقسیم‌بندی انجام داد. جنس کمد دیواری چوبی از ام‌دی‌اف بوده و کمدهایی نیز از جنس pvc و همچنین high ghoss نیز بنا به سفارش مشتری تهیه و ساخته می‌شود.

از ویژگی‌های بارز کمد دیواری، انتخاب رنگ آن است. ترکیب رنگ کمد باید به گونه‌ای باشد که با رنگ سایر وسایل منزل مانند مبلمان، کابینت آشپزخانه، تختخواب و برخی وسایل بزرگ دیوار و البته رنگ خود دیوارهای اتاق همخوانی داشته و در رنگ‌آمیزی آن به اصول ترکیب رنگ‌ها دقت شود. معمولاً برای لذت بردن از محیطی که شادی و نشاط را در فضای داخلی منزل ساطع می‌کند، ترکیب رنگ‌های عنوان شده از رنگ‌های پاستلی الگو گرفته می‌شود که ضمن روشنایی بخشیدن به محیط، قابلیت ترکیب با رنگ‌های متفاوت را دارند. در این ترکیبات، آراستگی ظاهری حفظ شده و با ست کردن آن با دیگر لوازم، جلوه زیبایی در داخل خانه پدیدار می‌شود که لحظات آرامش‌بخشی را به ساکنین هدیه خواهد داد.

قیمت کمد دیواری

البته برای داشتن کمد دیواری شیک و زیبا حتماً الزامی به پرداخت هزینه سنگین ندارد. بلکه با هزینه‌های بسیار کمتری نیز می‌توان سفارشی منحصربفرد برای استفاده داشت. معمولاً برای یکسان‌سازی ترکیب رنگ‌ و همچنین قالب اتاق، سفارش کمد دیواری همراه با تختخواب و بعضاً کابینت آشپزخانه صورت می‌گیرد. با این اقدام هم در هزینه‌های جابجایی صرفه‌جویی می‌شود و هم تیم طراحی را برای خلق اثری زیبا یاری خواهد کرد. برای اتاق‌هایی که ابعاد و فضای کم‌تری دارند، بیشتر سعی می‌کنند در ساخت کمد به توکار بودن آن بیشتر اهمیت بدهند و همچنین برای نگهداشتن فضای کافی و مناسب، در طراحی تخت، تخت تاشو را ترجیح می‌دهند تا ضمن استفاده حداکثری، فضای حداقلی از اتاق را پر نماید.

آنچه که باعث تفاوت در قیمت سفارش و ساخت کمد دیواری، تخت تاشو و قیمت کابینت تأثیرگذار است، جنس چوب بکار رفته، طراحی ظاهری، امکانات و فضای داخلی، وسایل بکار برده شده نظیر دستگیره‌ها و ... می‌باشد. برای بهره‌بردن از تمام مزایایی که برای سفارش و ساخت کمد دیواری، کابینت آشپزخانه و تخت تاشو عنوان گردید می‌توان به سایت دکوپازل مراجعه کرده و با کمترین قیمت، محصولاتی باکیفیت بالا را به خانه آورد. مجموعه طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی منزل دکوپازل به تجربه‌ای بیش از 70 ساله و بهره‌گیری از کارشناسان طراح ماهر و متخصص، متناسب با فضای داخلی و محیط منزل، طرح‌های زیبایی را ترسیم و به مشتری پیشنهاد می‌نماید. برای بالقوه کردن آثار زیبای طراحی شده، تیم هنرمندی با استفاده از مدرن‌ترین دستگاه‌ها، کار ساخت و نصب سفارشات را انجام می‌دهند تا آراستگی ظاهری داخلی منزل به شکل جذابی در بیاید.

چطور خانه‌ای با دکوراسیون میلیاردی ولی ارزان داشته باشیم؟

آنچه مجموعه دکوپازل را متمایز می‌سازد، نظارت واحد کنترل بر فرآیند کار از پذیرش سفارش تا طراحی و ساخت و نصب سفارش می‌باشد که آنچه تحویل مشتری داده می‌شود به بهترین وجه ممکن در آمده باشد. تیم طراح متخصص برابر علم روز و نیاز و سلیقه اغلب مردم، به صورت رایگان مشاوره‌های لازم را به مشتری داده و متناسب با خواسته وی، اقدام به طراحی کمد دیواری و سایر سفارشات می‌نماید. آنچه از کارگاه‌های اختصاصی ساخت سفارشات به مرحله اجرا می‌رسد، با مناسب‌ترین قیمت صورت گرفته تا هر کسی با توجه به وسع مالی خود، از داشتن محیطی خارق‌‎العاده در کنار سایر اعضای خانواده از لحظات زندگی لذت برده و از آرامش همیگشی در فضای داخلی منزل لذت ببرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
0
0
واقعا تبلیغات دور تا دور مطلب اصلا تمرکزی برای توجه به مطلب برای آدم نمیگذاره بعضی تبلیغات هم واقعا بد اعصاب خورد کننده هستند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین