کد خبر: ۷۱۹۲۷
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۳:۳۴
پایان هفته بیست و ششم فوتبال ایتالیا

فوتبال ایتالیا؛ همه چیز به سود رم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پایان هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ فوتبال ایتالیا، همه چیز به سود تیم رم رقم خورد. اینتر صدرنشین در مقابل ناپولی شکست خورد تا امید رم برای قهرمانی هم‌چنان زنده بماند. شکست یوونتوس هم جایگاه دوم را برای رم محتمل تر از گذشته کرد.

اینتر با گل زودهنگام مارچلو زالایتا از میزبانش ناپولی شکست خورد و این در حالی بود که زالایتا، یک پنالتی را هم از دست داد. این نخستین شکست فصل اینتر بود و به این ترتیب، فاصله آن‌ها با رم به شش امتیاز کاهش یافت. این به آن معناست که اگر در بازی هفته گذشته اینتر با رم، گل تساوی‌بخش زانتی در دقایق پایانی بازی نبود، حالا این دو تیم هم‌امتیاز بودند. رم در بازی خود در این هفته توانسته بود پارما را با چهار گل شکست دهد. 

یوونتوس، تیم سوم جدول هم شکست خورد تا فاصله رم با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش افزایش یابد. یووه بازی را با گل دقایق پایانی اوسوالدو با نتیجه سه بر دو به فیورنتینا واگذار کرد. هرچند اوسوالدو بعد از این گل با کارت زرد دوم از بازی اخراج شد، اما سه امتیاز این بازی برای فیورنتینا اهمیت بسیاری داشت و آن‌ها را به فاصله یک امتیازی یوونتوس رساند. حالا بنفش‌پوشان چهار امتیاز با میلان، تیم پنجم جدول فاصله دارند و اگر بتوانند جایگاه خود را تا پایان فصل حفظ کنند، به رقابت‌های لیگ قهرمانان سال بعد راه خواهند یافت.

میلان که در شب قبل‌تر در خانه مقابل لاتزیو با تساوی یک بر یک متوقف شده بود، اودینزه، تیم ششم جدول را هم نزدیک‌تر به خود می‌بیند. این تیم موفق شد با دو گل کوالیارلا، ستاره جوان و دی‌ناتاله، ستاره باتجربه خود بر آتالانتا غلبه کند.

در صدر جدول، اینتر، رم، یوونتوس، فیورنتینا، میلان و اودینزه با 61، 55، 48، 47، 43 و 39 امتیاز از 26 بازی قرار دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین