کد خبر: ۷۱۹۲۸۱
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹

کوبیاک: به ایرانی‌ها بابت پیروزی تبریک می‌گویم/ تیم ملی ایران بهتر از لهستان بازی کرد

ستاره جنجالی لهستان پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر هم‌تیمی‌هایش در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، به بلندقامتان ایران تبریک گفت.
کوبیاک: به ایرانی‌ها بابت پیروزی تبریک می‌گویم/ تیم ملی ایران بهتر از لهستان بازی کرد
آفتاب‌‌نیوز :

از ساعت ۱۵:۱۰ امروز (شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۰)، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، به مصاف تیم لهستان مدعی کسب عنوان قهرمانی رفت که با عملکردی زیبا ۳ بر ۲ برنده این دیدار حساس شد.

میشل کوبیاک والیبالیست جنجالی تیم ملی لهستان قبل از شروع این رقابت‌، در مصاحبه‌ای تند برای تیم ملی ایران کری‌هایی را خوانده بود اما این ستاره لهستانی مقابل ایران بازی نکرد. عدم حضور ستاره لهستان مقابل ایران باعث تعجب بسیاری از هواداران لهستانی شده بود.

رسانه‌های لهستانی معتقد بودند که سرمربی لهستان به دلیل این‌که تیم دچار حاشیه نشود و مشکلی برای لهستان پیش نیاید، از کوبیاک استفاده نکرد تا درگیری بین او و بازیکنان ایران رخ ندهد. البته سرمربی لهستان بعد از مسابقه اعلام کرد که کوبیاک به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت.

کوبیاک که نمی‌خواست در مورد مشکلات سلامتی خود صحبت کند، در پاسخ به سوال خبرنگار که آیا مصدومیت او جدی است یا خیر؟ پاسخ داد: همه چیز در روزها و شاید ساعت‌های آینده روشن خواهد شد!

او در خصوص بازی تیم ملی والیبال لهستان برابر ایران، گفت: اولین بازی المپیک آسان نیست. باید بگویم که اولین بازی در المپیک همیشه دشوار است. این اولین حضور ما در این سالن بود و قبلا در اینجا تمرین نکرده بودیم. ایرانی‌ها امروز بهتر از ما بازی کردند و به آنها تبریک می‌گویم اما این تازه آغاز مسابقات است.

او در پایان گفت: ما باید با سر بالا به مسابقات بعدی برویم زیرا این تنها چیزی بوده که برای ما باقی مانده است.

به گزارش ایسنا، پیش از این سرمربی لهستان اعلام کرده بود که هنگام مسابقات "یادبود واگنر" و قبل از عزیمت به ژاپن، کوبیاک احساس سرگیجه کرده و در یکی از جلسات در این رویداد، او لحظه‌ای زمین را ترک کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین