کد خبر: ۷۱۹۳۱
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۰:۴۲
علی اشراقی:

درباره دلایل انصرافم فعلا سکوت می کنم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: «با توجه به اینکه ممکن است، دلایل انصرافم بر کار جریانات مختلفی که در روند انتخابات نقش دارند و همچنین بر نظر مردم اثر گذار باشد، ترجیح می دهم فعلا سکوت کنم ». 


به گزارش نو اندیش علی اشراقی، نوه امام خمینی درباره علت انصراف از کاندیداتوری انتخابات مجلس هشتم گفت:«طی روزهای گذشته از رسانه های مختلف داخلی و خارجی و حتی صدا و سیما با من تماس گرفته شد که علت انصرافم از کاندیداتوری را توضیح بدهم اما با توجه به اینکه ممکن است، علت دلایل انصرافم بر کار جریانات مختلفی که در روند انتخابات نقش دارند و همچنین بر نظر مردم اثر گذار باشد، ترجیح می دهم فعلا سکوت کنم» . 


وی افزود:«بنابراین چنانچه در روزهای آتی شرایطی پیش آید حتما درباره دلایل انصرافم توضیح خواهم داد» . 


نوه بنیانگذارجمهوری اسلامی اظهار داشت: «در این مدت بد اخلاقی انتخاباتی راجع به شخص خودم مشاهده نکردم و اگر هم بد اخلاقی باشد، انشاء ا... زنده ام و پاسخگو خواهم بود». 


وی یادآور شد:«متاسفانه شنیده ام در سیمای جمهوری اسلامی، جمعه شب در برنامه ای مطالبی از سوی فردی علیه مرحوم پدرم پخش شده است که جای تاسف دارد . البته این موضوع از سوی بیت امام خمینی و سید حسن آقا در دست پیگیری است ». 


اشراقی خاطر نشان کرد: «مرحوم پدرم کاملا مورد اعتماد امام بودند و در قضایای مختلف نمایندگی تام الاختیار ایشان را داشتند و با اینکه خود مجتهد مسلم بودند، همیشه می‌گفتند که من مقلد امام هستم» . 


وی ادامه داد:«مرحوم پدرم تمامی مسولیت‌ها وکارهایی را که انجام می دادند، با هماهنگی و اطاعت کامل از امام بود و ایشان در آخرین ماموریتشان که از سوی امام برای قضایای همدان عازم این شهر شده بودند بعد از این که در چندین جای مختلف سخنرانی می کنند دچار سکته قلبی شده و سپس جان به جان آفرین تسلیم می نماید». 


نوه امام در پایان گفت: «نظر سید حسن آقا نیز درباره انصراف از کاندیداتوری من مثبت بود».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین