کد خبر: ۷۱۹۳۴۵
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
بامداد یکشنبه رخ داد:

تصادف جاده کوزران 3 عضو خانواده را به کام مرگ برد

بر اثر این حادثه راننده که مرد 40 ساله ای بود همراه با یک دختر 24 ساله و یک پسر 7 ساله به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.
تصادف جاده کوزران 3 عضو خانواده را به کام مرگ برد
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع یک سانحه رانندگی در محور کوزران خبر داد و گفت: در این حادثه 3 نفر جان خود را از دست دادند و 2 تن دیگر هم زخمی شدند.

 سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت یک بامداد امروز (یکشنبه - 3 مرداد) در کیلومتر چهار محور فرعی گردنه چهارزبر - کوزران رخ داد که خودرو پژو 405 اعضای یک خانواده واژگون شد.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه متاسفانه راننده که مرد 40 ساله ای بود همراه با یک دختر 24 ساله و یک پسر 7 ساله به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: همچنین 2 دختر 23 و 5 ساله هم در این سانحه ناگوار زخمی و توسط تیم های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه علت وقوع این سانحه مرگبار را تخطی راننده از سرعت مطمئنه اعلام کرد و گفت: عجله و شتاب بی مورد چنین حادثه تلخی را رقم زد.

وی همچنین با ابراز تاسف از افزایش سوانح رانندگی منجر به فوت طی 4 روز اخیر در محورهای استان، افزود: در مجموع این سوانح که 6 مورد بوده است، 8 نفر جان خود را از دست داده و 10 نفر زخمی شدند.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: نکته قابل تامل در خصوص این سوانح واژگونی همه خودروهای حادثه دیده بوده که به علت تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو رخ داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین