کد خبر: ۷۱۹۳۹۱
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳

اخلالگران بازار مرغ بوشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۲ نفر که به سودجویی و اخلال ۱۳۵ میلیارد ریالی در بازار مرغ این استان متهم شده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
اخلالگران بازار مرغ بوشهر دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حیدر سوسنی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به کمبود، گرانی و نوسان‌های قیمت مرغ در ماه‌های اخیر در استان بوشهر، شناسایی اخلال‌گران در عرضه و قیمت‌گذاری کاذب در این بازار در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی این استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در پی تلاش‌های تخصصی پلیس، فرد سودجویی در حوزه بازار مرغ در این استان شناسایی شد که به صورت سازمان یافته در ارتباط و هماهنگی با برخی مرغداران درحوزه عرضه خارج از شبکه، اقدام به خرید گسترده مرغ از مرغداران با قیمت بالاتر از قیمت مصوب کرده و بدون مجوز به استان های فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد منتقل می‌کرد.


فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: همچنین هم دست این نیز شناسایی و با مجوز مقام قضایی دستگیر شد.

سوسنی گفت: اسناد و مدارک موجود بیانگر نقش این ۲ متهم در التهاب و اخلال بازار مرغ استان بوشهر به علت خروج بدون مجوز و سازمان یافته مرغ به خارج از این استان بوده است.

وی عنوان کرد: متهمان در مواجهه با مستندات کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی به انتقال بدون مجوز ۶۰۰ تن مرغ خارج از شبکه توزیع در چهار ماه گذشته و اخلال ۱۳۵میلیارد ریالی در شبکه توزیع اعتراف کردند.

سوسنی با بیان اینکه هر ۲ متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند، تصریح کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر افراد مرتبط با این پرونده ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین