کد خبر: ۷۱۹۴۱۶
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶

افسردگی، نتیجه ای که انتخاب نام فرزند برای یک زن در بر داشت

یک زن انگلیسی از ترس اینکه وقتی دخترش بزرگ شود به خاطر نامش مورد تمسخر واقع شود دچار افسردگی و بی خوابی شده است.
افسردگی، نتیجه ای که انتخاب نام فرزند برای یک زن در بر داشت
آفتاب‌‌نیوز :

یک زن انگلیسی از افسردگی و بی خوابی زیاد رنج می‌برد، زیرا در هراس از این است که فرزندش وقتی بزرگ شود در دوران مدرسه به دلیل نامش مورد آزار و اذیت قرار بگیرد. مادری که نام وی فاش نشده است، می‌گوید که خوشحال بود که در ابتدا فرزند خود را "الکسا" گذاشته است، اما به او هشدار داده شد که این نام مرتبط با دستیار صوتی آمازون است و می‌تواند در آینده برای فرزندش مشکلاتی ایجاد کند، مهمترین آن‌ها مشکل آزار و اذیت شدن است.

مادر در وب سایت "Moms Net" نوشت: من مطمئن هستم که دخترم الکسا به خاطر نامش مورد آزار و اذیت قرار خواهد گرفت. او افزود: بسیاری از شب‌ها من سخت می‌خوابم، زیرا به این مسئله فکر می‌کنم. فکر می‌کنم اگر برای تغییر نام فرزندم اقدام کنم، قاضی با آن موافقت می‌کند یا نه.

این مادر می‌گوید: این نام زیبایی است و واقعاً برای او مناسب است، اما اخیراً درباره این نام نظراتی از بچه‌ها و بزرگسالان دریافت کرده ام. حتی پدرم ترجیح می‌دهد نام دخترم را تغییر دهد. دوستان این مادر نگران به او اطمینان دادند که او نیازی به تغییر نام دخترش ندارد، با این توجیه که الکسا خیلی طولانی نیست.


سخنگوی آمازون به روزنامه انگلیسی میرر گفت: "ما دستیار صوتی خود را طوری طراحی کردیم که خصوصیاتی را که در افراد ارزشیابی می‌کنیم، منعکس کند. همچنین هوشمندانه است. ما همچنین بسیاری از واژه‌های هشدار غیر الکسا را ارائه می‌دهیم که مشتریان می‌توانند از بین آن‌ها مانند اکو، کامپیوتر و آمازون انتخاب کنند.

این نام برای نخستین بار روی کودکان گذاشته نشده است و در ایالات متحده، مادر لورن جانسون، اهل ماساچوست، کمپینی را با شعار الکسا انسان است، آغاز کرد تا برجسته کند که این نام منحصر به آمازون الکسا نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین