کد خبر: ۷۱۹۴۵۷
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸

بروز مشکل در سوخت‌رسانی به جایگاه‌های بنزین

دبیر کانون انجمن‌های صنفی کامیون داران اعلام کرد: اگر مشکلات از سوی وزارت نفت حل و در این حوزه برنامه ریزی مناسب انجام نشود، در جابه‌جایی و حمل و نقل بنزین به مشکل برخورد خواهیم کرد.
بروز مشکل در سوخت‌رسانی به جایگاه‌های بنزین
آفتاب‌‌نیوز :

احمد کریمی اظهار کرد: در زمینه کامیون‌های حامل سوخت هم مشکلاتی متوجه کامیون‌داران شده است و در این زمینه تعدادی از کامیون‌داران از این حوزه بیرون آمده‌اند و در بخش‌های دیگر فعالیت می‌کنند.

وی افزود: وزارت نفت که متولی این حوزه است، به این مشکل یعنی بی‌برنامه بودن و تعیین کرایه‌های نامناسب توجهی نمی‌کند و همین مساله سبب بروز نارضایتی در میان کامیون‌داران در این حوزه شده است.

دبیر کانون انجمن‌های صنفی کامیون‌داران ادامه داد: تعیین نرخ کرایه برای کامیون‌داران حامل سوخت در انحصار وزارت نفت است و از سوی دیگر برنامه‌ریزی را هم خودش انجام می‌دهد.

کریمی گفت: در شرایط کنونی در زمینه سوخت‌رسانی مشکلی از نظر ناوگان و نسبت تعداد کامیون‌های فعال در این بخش به سوخت مورد نیاز جایگاه‌های کشور نداریم و حتی تعداد کامیون‌ها بیشتر است اما از نظر ساختاری و برنامه‌ریزی با مشکلاتی مواجه هستیم که وزارت نفت به عنوان متولی باید به این مساله توجه کند.

وی اظهار کرد: در زمینه ناوگان باری مشکلی خاصی برای جابه‌جایی انواع کالا و سوخت نداریم و مدیرکل حمل و نقل کالا به صورت هفتگی و حضوری بر این فرآیند نظارت می‌کند اما هر قصوری پیش می‌آید تنها کامیون‌داران و سازمان راهداری را مقصر می‌دانند و دیگر دستگاه‌ها و مشکلاتی که آن‌ها می‌توانند برای این بخش به وجود بیاورند، فراموش می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین