کد خبر: ۷۱۹۴۵۷
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸

بروز مشکل در سوخت‌رسانی به جایگاه‌های بنزین

دبیر کانون انجمن‌های صنفی کامیون داران اعلام کرد: اگر مشکلات از سوی وزارت نفت حل و در این حوزه برنامه ریزی مناسب انجام نشود، در جابه‌جایی و حمل و نقل بنزین به مشکل برخورد خواهیم کرد.
بروز مشکل در سوخت‌رسانی به جایگاه‌های بنزین
آفتاب‌‌نیوز :

احمد کریمی اظهار کرد: در زمینه کامیون‌های حامل سوخت هم مشکلاتی متوجه کامیون‌داران شده است و در این زمینه تعدادی از کامیون‌داران از این حوزه بیرون آمده‌اند و در بخش‌های دیگر فعالیت می‌کنند.

وی افزود: وزارت نفت که متولی این حوزه است، به این مشکل یعنی بی‌برنامه بودن و تعیین کرایه‌های نامناسب توجهی نمی‌کند و همین مساله سبب بروز نارضایتی در میان کامیون‌داران در این حوزه شده است.

دبیر کانون انجمن‌های صنفی کامیون‌داران ادامه داد: تعیین نرخ کرایه برای کامیون‌داران حامل سوخت در انحصار وزارت نفت است و از سوی دیگر برنامه‌ریزی را هم خودش انجام می‌دهد.

کریمی گفت: در شرایط کنونی در زمینه سوخت‌رسانی مشکلی از نظر ناوگان و نسبت تعداد کامیون‌های فعال در این بخش به سوخت مورد نیاز جایگاه‌های کشور نداریم و حتی تعداد کامیون‌ها بیشتر است اما از نظر ساختاری و برنامه‌ریزی با مشکلاتی مواجه هستیم که وزارت نفت به عنوان متولی باید به این مساله توجه کند.

وی اظهار کرد: در زمینه ناوگان باری مشکلی خاصی برای جابه‌جایی انواع کالا و سوخت نداریم و مدیرکل حمل و نقل کالا به صورت هفتگی و حضوری بر این فرآیند نظارت می‌کند اما هر قصوری پیش می‌آید تنها کامیون‌داران و سازمان راهداری را مقصر می‌دانند و دیگر دستگاه‌ها و مشکلاتی که آن‌ها می‌توانند برای این بخش به وجود بیاورند، فراموش می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین