کد خبر: ۷۱۹۵۲
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۵:۲۱

تامین امنیت خوابگاه دانشگاه شریف

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بعد ازگذشت دو سال از دردسرها و مزاحمت‌های محله طرشت تهران برای دانشجویان خوابگاه طرشت دانشگاه صنعتی شریف، همچنان مشكل چاقوزنی و مزاحمت برای دختران دانشجوی این خوابگاه باقی است و در آخرین تلاش‌های دانشجویان، شورای صنفی دانشجویان دانشگاه از اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی مستقیما برای تامین امنیت منطقه درخواست كمك كرده‌اند. 

به گزارش روزنامه کارگزاران، این دانشجویان برای رفع نگرانی‌های دانشجویان از اخاذی و مزاحمت‌های اوباش در مسیر خوابگاه تا دانشگاه، احمدی‌مقدم را به دانشگاه دعوت كرده‌اند. 

علی قلی‌زاده، دبیر شورای صنفی این دانشگاه، به ایسنا گفته است: «تاكنون چند فقره حوادث همچون چاقوزنی و اخاذی از دانشجویان توسط اوباش در مسیر خوابگاه اتفاق افتاده و گشت نیروی انتظامی نیز به تعداد كافی در این مسیر وجود ندارد و امیدواریم با حضور سردار احمدی‌مقدم در دانشگاه، راهكار مناسبی برای رفع این مشكل در نظر گرفته شود.» 

در اردیبهشت‌ماه سال 1385، تعدادی از دختران ساكن خوابگاه طرشت شماره 20 گفته بودند كه «بین مسیر دانشگاه و خوابگاه امنیت وجود ندارد زیرا كوچه‌باغ‌های طرشت خیلی امن نیستند و گاهی وسایل شخصی دانشجویان به سرقت می‌رود. »
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین