کد خبر: ۷۱۹۵۷۸
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۹

منصوریان و فیروز کریمی محروم شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرمربی آلومینیوم اراک و تراکتور را محروم کرد.
منصوریان و فیروز کریمی محروم شدند
آفتاب‌‌نیوز :

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای انضباطی دیدار تراکتور و آلومینیوم اراک را اعلام کرد که به این شرح است:

یک جلسه محرومیت و جریمه نقدی برای فیروز کریمی

«درخصوص تخلف فیروز کریمی سرمربی تیم تراکتور تبریز مبنی بر عدم حضور در جلسه مطبوعاتی در بازی آلومینیوم اراک و نظر به گزارش مقام رسمی اعضای کمیته انضباطی حسب مقررات انضباطی و مقررات برگزاری مسابقات و بخشنامه های صادره وفق مواد ۵۱ و ۱۱۷ مقررات انضباطی فیروز کریمی را باتوجه به صحبت های ایشان در جلسه مطبوعاتی بعد از مسابقه با تیم پرسپولیس که در آن با کلمات و جملات غیر اخلاقی و موهن موجبات تکدر خاطر جامعه فوتبال را فراهم آورده است مستحق تخفیف و تعلیق مجازات شناخته نشده و بر این اساس به یک جلسه محرومیت قطعی و پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم میشود.

باشگاه تراکتور نیز بابت این تخلف مستند به ماده ۵۰ مقررات انضباطی ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی می گردد . این رای قابل اجرا و در مورد محرومیت قطعی و نسبت به جریمه نقدی ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است .

ضمناً یادآوری می گردد وفق بند ۴ ماده ۳۱ مقررات انضباطی باشگاه تراکتور در پرداخت جریمه فیروز کریمی مسئولیت تضامنی دارد.»

چهار جلسه محرومیت و جریمه نقدی برای علی منصوریان

«درخصوص گزارشهای ارسالی از مقامات رسمی مبنی بر تخلفات متعدد علیرضا منصوریان سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه و غیر رسمی (داور و مربی تیم تراکتور) در مسابقه تیم آلومینیوم اراک با گل گهر سیرجان در جام حذفی مورخ ۲۴ تیرماه و در هفته ۲۸ لیگ برتر مقابل تیم تراکتور مورخ ۲۹ تیرماه و ابلاغ تخلفات به مشارالیه و عدم ارائه لایحه دفاعیه اعضای کمیته انضباطی بدین شرح اعلام رای میکند : باتوجه به سابقه علیرضا منصوریان مبنی بر انجام تخلفات متعدد، اعضای کمیته انضباطی پس از ملاحظه مستندات مستند به مواد ۵۴ و ۵۵ و به لحاظ ماده ۹۲ مقررات علیرضا منصوریان را به سه جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات رسمی فوتبال و مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم می نماید .

همچنین یک جلسه محرومیت تعلیقی قبلی ایشان نیز به محرومیت قطعی تبدیل می گردد این رای ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است . ضمناً در مورد جریمه نقدی باتوجه به مقررات انضباطی باشگاه آلومینیوم اراک متضامناً با متخلف مسئول پرداخت جریمه می باشد.»

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین