کد خبر: ۷۱۹۶۵۷
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

الفاظ زشت ایرانی‌ها خطاب به همسر بارتوژ کورک!

تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی المپیک توکیو ۲۰۲۰ مقابل لهستان به برتری ۳-۲ دست یافت. با توجه به حواشی قبل از بازی، هواداران تیم ملی ایران به صفحه کوبیاک در اینستاگرام هجوم آوردند. صفحه بارتوژ کورک و همسر او نیز تحت تاثیر حضور کاربران ایرانی قرار گرفت.
الفاظ زشت ایرانی‌ها خطاب به همسر بارتوژ کورک!
آفتاب‌‌نیوز :

طرفداری نوشت: تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی المپیک توکیو ۲۰۲۰ مقابل لهستان به برتری ۳-۲ دست یافت. با توجه به حواشی قبل از بازی، هواداران تیم ملی ایران به صفحه کوبیاک در اینستاگرام هجوم آوردند. صفحه بارتوژ کورک و همسر او نیز تحت تاثیر حضور کاربران ایرانی قرار گرفت.

به نقل از Sport.pl؛ آخرین پست کوبیاک در اینستاگرام به مرز ۴۵۰ هزار کامنت رسیده است. بارتوژ کورک پس از بازی با ایران بلافاصله کامنت‌های اینستاگرام خود را بست، اما صفحه همسر او با وجود اینکه خصوصی است، مورد هجوم کاربران قرار گرفت. آنا کورک، همسر ستاره والیبال تیم ملی لهستان در این رابطه گفت: "صفحه من در اینستاگرام خصوصی است و تصور اینکه اگر عمومی بود، واقعا غیرقابل باور است. پیام‌های خشن و نفرت انگیزی دریافت کردم. من را فاحشه خواندند. این چیز‌ها غیرقابل باور است. "

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین