کد خبر: ۷۱۹۶۸۲
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

افزایش خودکشی سربازان آمریکایی در ۲۰۲۰

اعلام ۳۸۵ مورد خودکشی در میان سربازان آمریکایی در سال ۲۰۲۰ ، وزیر دفاع آمریکا را نگران کرده است.
افزایش خودکشی سربازان آمریکایی در ۲۰۲۰
آفتاب‌‌نیوز :

 بر اساس گزارش‌ها در سال ۲۰۲۰ ، ۳۸۵ سرباز مشغول به خدمت در ارتش آمریکا خودکشی کرده‌اند که در بردارنده افزایش چشمگیر نسبت به ۳۲۶ مورد مشابه گزارش شده ازسوی پنتاگون برای سال ۲۰۱۸ است.

به گزارش پایگاه گاردین، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در اظهاراتی در جریان سفرش به پایگاه هوایی ایلسون در آلاسکا گفت: من عمیقا از بابت نرخ خودکشی نه فقط در اینجا بلکه در سراسر قوا نگران هستم.

از ۳۰ دسامبر دست کم شش سرباز در اثر خودکشی احتمالی در آلاسکا جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: یک مورد جان باختن در اثر خودکشی خیلی زیاد است. در حالی که ما به سختی برای رسیدگی به این مشکل تلاش می‌کنیم، خیلی کارهای بیشتری برای انجام دادن داریم.

طبق اعلام وزارت دفاع آمریکا فاکتورهای استرس برای سربازان شامل پیش بینی ناپذیری زندگی در ارتش هستند.

یک مقام که نامش را فاش نکرد به یو.اس.ای تودی همچنین به تقاضاهای هرچه بیشتر تهاجمی فرماندهان برای نیروهای بیشتر عمدتا از بابت افزایش نفوذ چین اشاره کرد.

سربازان استقرار یافته در آلاسکا با وضعیت آب و هوایی سخت، انزوای اجتماعی و جغرافیایی و همچنین برنامه های مکرر آموز و استقرار روبرو هستند. سربازان به همراه مابقی جمعیت غیرنظامی این ایالت همچنین با هزینه های بالای زندگی، سواستفاده غالب از الکل و اختلال خواب مواجه هستند.

آستین در جریان سفر اخیرش به پایگاه هوایی ایلسون از ارتش خواست ننگ دانستن درخواست کمک از بابت مشکلات مربوط به سلامت روان را کاهش دهد.

او گفت: سلامت روان هم جزو سلامتی است. ختم کلام. بنا بر این اگر شما دارید آسیب می بینید منابعی موجود هستند. و من میدانم که رهبران ما در اینجا متعهد هستند به این که این منابع را حتی در دسترس تر و موجود تر کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین