کد خبر: ۷۱۹۸۶
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۸:۲۱
سریال انصرافها به اصولگرایان هم رسید

محمد نبی حبیبی، انصراف داد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر كل حزب موتلفه اسلامی گفت: به احترام خرد جمعی، تصمیم و نظر اعضای محترم شورای مركزی جبهه متحد اصولگرایان انصراف خود را اعلام می‌كنم و انتظار دارم دوستان و همكاران ما هم از همه طیف‌های اصولگرایان همین كار را انجام دهند تا شاید تعمیق وحدت در میان اصولگرایان باشیم.
 
به گزارش ایسنا حبیبی در مورد آخرین تحولات مربوط به جبهه متحد اصولگرایان اظهار داشت: جبهه متحد اصولگرایان یك ساز و كار حقوقی موفق و كارآمد برای همگرایی اصولگرایان طی یك سال گذشته بوده و قدم‌های بزرگی برای وحدت ملی برداشته است. 

وی افزود: جبهه متحد اصولگرایان با برنامه مشخص و شعار معین برای شكل‌گیری یك مجلس كارآمد و مردمی تلاش می‌كند، فهرست جبهه متحد اصولگرایان اكنون در تهران و شهرستان‌ها بسته شده است و از كسانی كه احتیاطا نامزد شده بودند اكنون باید به نفع فهرست جبهه انصراف بدهند. 

 
حبیبی هم‌چنین با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان گفت: انتخابات خبرگان همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، حزب موتلفه اسلامی و جبهه متحد اصولگرایان كاندیدای مشخص خود را برای مجلس خبرگان تهران حضرت آیت‌الله مهدوی‌كنی می‌دانند و به ایشان رای می‌دهند.
 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین